Wat fijn zeg, kan me de opluchting helemaal voorstellen!
Ik ben al zo’n 4 weken verkouden en inmiddels zo brak ervan dat ik graag advies wil welke producten ik zo bij de drogist kan inslaan. Ik heb altijd hele lange verkoudheden dus voor mij niet ongewoon dit maar deze is bijzonder slopend.
Ik heb vooral last van volle neus en holtes (geen ontsteking) en daarmee hoofdpijn en slecht slapen. Het zal vooral het snot in mijn hoofd zijn dat opgelost moet worden.
Tips voor welke neusspray en zijn er nog andere aanraders? Dank jullie wel alvast
Ik heb de laatste tijf altijd zoutwateroplossing gebruikt ipv neusspray en voor mij persoonlijk lijkt dit te werken. Hoe dit voor andere is geen idee. Ik kreeg het mee als tip van een dokter omdat neusspray afgeraden wordt te lang te gebruiken
Voor neusspray zou ik even naar de huisarts. Zeker als je lange verkoudheid hebt, wil hij/zij je zeker helpen met een spray met corticosteroïden zoals fluticason. Is echt fijn.
Ga neusspoelen met een rhinohorn of als je niet direct wil investeren kan het ook met een bidon met zoutoplossing. Even googlen naar een instructiefilmpje, werkt bij mij heel goed.
Dank jullie wel!
Mn neus is droog en voel mn holtes gewoon zitten maar ben niet echt verkouden. Zou zo’n neusspray voor een droge neus helpen?
Aah heb ontstekingen in bijna elke holte in mijn gezicht die je kunt bedenken inclusief koorts, kiespijn, keelpijn, hoofdpijn, verkouden etc. Vreselijk dit. Heeft iemand tips hoe je die pijn in je holtes kunt verlichten? Ik heb al neusspray, paracetamol en gestoomd boven een kom heet water maar doet allemaal weinig, echt pijn doet mijn gezicht.
Mijn ervaring is helaas dat niets echt goed helpt tegen die pijn, behalve echt heel rustig aan doen en doorgaan met de dingen die je al doet. Misschien kan je nog neusdruppels toevoegen?
Ja een zoutoplossing houdt het vochtig!
Echinaforce forte tabletten van dr vogel. Heb het idee dat ik sneller door de verkoudheid heen ben.
Ja joh echt niet fijn dit lees ook op internet dat het vaak maar 1 holte is (in je voorhoofd, of naast je neus, of die van je kaken) nou bij mij letterlijk allemaal haha
Ik heb dit gebruikt Rollerfles Wrattenkruid, Chelidonium Majus, Tinctuur. Makkelijk Aanbrengen - BeriVita.com - Natuurlijk & Puur dat werkte heel goed. Misschien is er ook in een drogist iets te krijgen met stinkende gouwe
Mijn dochter heeft eens in de zoveel tijd een bloedneus. En het is me nu dus opgevallen dat ze de dag na die bloedneus vaak ziek wordt. Ze heeft nu donderdag op vrijdagnacht een bloedneus gehad en vrijdagnacht moest ze ontzettend veel spugen en diarree. Ook heeft ze vanmiddag koorts gekregen. Komt dit vaker voor?
Weet iemand wat dit is? Het voelt als een ontstoken ooglid, maar meestal is dat dikker dacht ik en de zwelling valt mee. Je ziet wel een soort mini puistje aan de binnenkant en 't voelt wat pijnlijk/onprettig als ik op die plek aan de buitenkant aan mn ooglid zit.
Beginnend strontje denk ik!
Een chalazion
Ik gebruik sinds kort een Rhinohorn, een neusspoel ding, te koop bij een online drogist of bol. Dat werkt erg goed om alle zooi er mee uit te spoelen.
Heeft iemand dé tip hoe ik mijn oor weer open krijg? De huisarts raadt neusspray met xylo aan (ipv oordruppels), maar dit lijkt niet te werken en mag je ook maar een week gebruiken. Dus nu ben ik nog steeds doof. Ik verlang zo naar het moment dat 'ie weer open popt