Ook dat mag je zelf weten wat mij betreft.
Hebben jullie laatst nog corona testen zien liggen bij de ah? Ik had nog wat testen liggen die een paar maanden expired zijn. Allemaal negatief, maar kan ik daar nog van op aan of toch nieuwe halen? Wil geen zinloos ritje maken naar de AH ahha
Bij mij hadden ze ze wel, maar ik had van tevoren even naar mijn AH gebeld met de vraag. Misschien een tip.
Ik heb dit seizoen veel verlopen tests gedaan, soms gecombineerd met nieuwe tests. Naar mijn ervaring zijn de verlopen tests nog accuraat, zolang er nog genoeg vloeistof in zit en er een goede controlestreep verschijnt. Nooit gezien dat een verlopen test een andere uitslag had dan een nieuwe test.
Mijn vriendin had laatst zelftests gehaald bij Kruidvat, dat is misschien een tip?
Ik had er nog een stuk of 6. Maar in bijna alle tests was de vloeistof bijna op. Dus heb echt uit iedere test nog een druppeltje kunnen halen🤣 En uiteindelijk 3 van die blokjes gebruikt waar je druppels op moet doen.
Ohh wat een pech! De mijne waren allemaal al maanden verlopen (soms wel een jaar) en de meeste hadden nog genoeg vloeistof.
Ik heb 4 weken geleden een ruggenprik gehad. Daarvan had ik een soort doof gevoel in m’n bovenbeen. Sinds een paar dagen is het met vlagen wat pijnlijk, een beetje als een prikkende huid. Is het normaal dat dit enkele weken duurt?
Ik vind het niet ernstig/pijnlijk genoeg om hier nu voor te bellen maar vraag het me wel af
Het terugkomen van het gevoel in zo’n gebied kan wel aanvoelen als speldenprikjes, dus ik denk dat het normaal kan zijn. Als het echt pijn gaat doen of heel anders aanvoelen zou ik even aan de bel trekken.
Klinkt als meralgia paresthetica? Ik heb het na een operatie gehad en het toen in het zkh besproken, waar ze zeiden dat het meestal vanzelf weggaat. Is bij mij uiteindelijk ook gebeurd. Gewoon die zenuwen die aan het herstellen zijn.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Lijkt bijna een puistje onder mn lip. Het lijkt ook geen koortslip want het zit echt alleen op m’n lip en niet erboven of ernaast
Het is heel pijnlijk maar jeukt niet
Ik vind het er toch echt wel uitzien als een koortslip
Ja eens lijkt mij precies een koortslip.
Ziet er inderdaad uit als een koortslip
Hier een test die in maart verlopen was, kregen heel lichte controle streep en negatief. Toen een nieuwe gehaald en die had donkere controle streep en was positief. Dus denk als je het echt zeker wil weten toch nieuwe test halen. @marley
Ik voel mijn eisprong niet. Moet ik me daar zorgen om maken?
Jaren geleden ben ik gediagnostiseerd met PCOS na onregelmatige menstruaties. Anders dan de meeste PCOS’er zat de onregelmatigheid er in dat ik vaak ongesteld was of tussentijdse bloedingen had die ook dermate zwaar waren dat ik ze verwarde net een echte menstruatie. Er gebeurde iig wel iets daar. Ook bloed geprikt en daar uit bleek dat mijn hormoonwaarden ook PCOS uitwezen.
Ik ben toen erg afgevallen en ik denk dat dat beholpen heeft. Mijn menstruatie is regelmatig maar wel zwaar en lang.
(Ik vraag dit omdat ii veel vriendinnen hoor zeggen dat zij het wel voelen)
Zeker niet! Er zijn maar weinig vrouwen die hun eisprong voelen. Het heeft te maken met waar je eierstok zich precies bevind. Volgens mijn gynaecoloog ligt hij bij de ene vrouw wat dichter bij het buikvlies dan bij de ander. En daardoor voelt de ene het wel en de ander het niet. Ik voel bijv alleen rechts mijn eisprong en links niet.
Thanks!
Ik had olie gebruikt, moet even bedenken welk soort het ook al weer was
Vaseline al geprobeerd? Of anders pindakaas? 🫣
Wij deden dat altijd met wasbenzine! Ruikt zo lekker