Hier een test die in maart verlopen was, kregen heel lichte controle streep en negatief. Toen een nieuwe gehaald en die had donkere controle streep en was positief. Dus denk als je het echt zeker wil weten toch nieuwe test halen. @marley
Ik voel mijn eisprong niet. Moet ik me daar zorgen om maken?
Jaren geleden ben ik gediagnostiseerd met PCOS na onregelmatige menstruaties. Anders dan de meeste PCOSâer zat de onregelmatigheid er in dat ik vaak ongesteld was of tussentijdse bloedingen had die ook dermate zwaar waren dat ik ze verwarde net een echte menstruatie. Er gebeurde iig wel iets daar. Ook bloed geprikt en daar uit bleek dat mijn hormoonwaarden ook PCOS uitwezen.
Ik ben toen erg afgevallen en ik denk dat dat beholpen heeft. Mijn menstruatie is regelmatig maar wel zwaar en lang.
(Ik vraag dit omdat ii veel vriendinnen hoor zeggen dat zij het wel voelen)
Zeker niet! Er zijn maar weinig vrouwen die hun eisprong voelen. Het heeft te maken met waar je eierstok zich precies bevind. Volgens mijn gynaecoloog ligt hij bij de ene vrouw wat dichter bij het buikvlies dan bij de ander. En daardoor voelt de ene het wel en de ander het niet. Ik voel bijv alleen rechts mijn eisprong en links niet.
Thanks!
Ik had olie gebruikt, moet even bedenken welk soort het ook al weer was
Vaseline al geprobeerd? Of anders pindakaas? đ«Ł
Wij deden dat altijd met wasbenzine! Ruikt zo lekker ![]()
Met een olie ging het er bij mij snel af (ik had van die jojoba olie, maar werkt vast ook met andere olie)
Thanks allemaal! Nieuwe ronde, nieuwe kansen dus kijken wat wel werkt. De veelzijdigheid van pindakaas blijft me verrassen ![]()
Bij mij ging het met aceton! Was volgens mij getipt door de verpleging die mân wondzorg deed.
Dankjewel voor de tip! Het blaasje is nu weg, alleen het blijft nu steeds bloeden. Heb je daar ook een tip voor?
Gebruik nu nog zofirax maar dat doet voor mân gevoel niet veel
Ik en mijn zoontje worden helemaal gek van de jeuk!! We hebben allebei rode bultjes, ik vooral in mijn nek maar ook hoofd, hij alleen op zijn hoofd. En random op armen en benen een paar bultjes. En de jeuk sjeeeee!!!
De huisarts is natuurlijk dicht tot 2 januari grr.
We hebben geen luizen (al 13839 x gecheckt), bed is nagekeken op bedbugs maar niks te zien, we gebruiken niet dezelfde shampoo of creme dus daar kan het niet van komen toch??
Wie heeft een idee wat het kan zijn?
(Ik dacht dus eerst dat het door mijn creatine kwam, maar de bultjes die ik heb zijn echt hetzelfde als van zoontje), dus ik denk niet dat het daardoor komtâŠ
Foto erbijjjjj
Zijn het geen waterpokken?
Ik heb nu al ruim een week een plekje met bultjes op mijn buik en het gaat niet weg. Worden niet meer maar ze zijn nu wel een beetje âkapotâ door kleding wat er tegen schuurt denk ik. Jeukt ook niet echt gelukkig maar af en toe irriteert het wel.
Kan ik hier gewoon iets van vaseline ofzo over smeren?
Nope! Althans we hebben het beide al gehad en er zijn geen blaasjes (terwijl we het al 2 weken hebben)
Het zou ook nog wel schurft kunnen zijn, zeker als jullie het allebei hebbenâŠ
Ja ik heb dit ook overwogen, enige wat dit tegenspreekt is dat bij volwassenen eigenlijk nooit op het hoofd voorkomt en ik heb het dus wel onder mijn harenâŠ
Ik vind het meer lijken op kleine bijtwondjes van beestjes
Maar wat voor beestjes dan?
Oja ik heb dat toch wel al vaker gezien; zie je echt tunneltjes? Foto is onscherp. Zou toch voor komende week een afspraak met je huisarts maken!