Ik heb mijn kleine teen gebroken, en de dokter heeft het getaped volgens de buddy tape methode. Nu wil ik het tape vervangen maar welke tape kan ik het beste gebruiken? Het liefst te koop bij Kruidvat of Etos. Ik heb gegoogled maar ik zie niet echt wat?
Zoiets als sporttape is prima, het moet niet te rekbaar zijn. Als het te breed is kun je er ook repen van knippen.
Let op bevat vieze fotoâs
ik heb me 2 weken geleden in mijn duim gesneden met de kaasschaaf en het zelf aan elkaar gemaakt met hechtpleisters
Ik heb een gehoorgang ontsteking. Ik heb al oordruppels met hydrocortison, gisteren gestart met anti biotica maar ik blijf zoân pijn houden vooral sânachts en als ik wakker word in de ochtend. Ik moet ook nog werken dit weekend waarbij ik veel moet bukken en dat is extra pijnlijk.
Ik gebruik al ibuprofen voor de pijn, maar zouden die lidocaine oordruppels ook helpen? Heb dat eigenlijk nog nooit gebruikt.
Heb je ook een loopoor? Dan zijn die druppels sowieso geen goed idee!!!
Ik heb die uit pure wanhoop wel eens gekocht en merkte er eigenlijk niks van.
Ik gebruik die van AOV, heb ook een tijd van de Vitamin Store gebruikt en van Holland & Barret. Ik heb geen verschillen ervaren. Behalve dat de een nog goorder is dan de ander.
Kun je bellen met de kno afdeling? Mijn ervaring is dat zij goed advies kunnen geven. In mijn geval had de huisarts advies gegeven wat achteraf juist schadelijker voor het oor was. Maar wij liepen ook al bij de kno arts. Ik weet niet of je hun kan bellen zonder dat je daar patient bent
Nee
Ja dat vreesde ik al⊠dan heeft mijn advies geen toegevoegde waarde, sorry! En beterschap Karl!
Ja ik ben overigens wel onder behandeling bij de kno arts. Heb een aangeboren afwijking aan dat oor. Maar vind het niet erg genoeg om in het weekend het ziekenhuis te bellen. Ik moet t maar even uitzitten. Het is vooral in de ochtend en avond erger
Druppel je de druppels in je oor of doe je een watje in je oor en druppel je die vol? Dat laatste helpt soms beter (dan heb je meer en langer contact van medicijn met gehoorgang). KNO-arts gaat bij geen verbetering je oor waarschijnlijk tamponneren, dat is ook kut.
Ik ben ziek (keelpijn, oorpijn, hoesten, geen koorts) en moet overmorgen 10+ uur vliegen. Wat zijn de beste middelen om me hier doorheen te krijgen waarvoor je geen voorschrift nodig hebt? Ik kan namelijk niet meer bij mân huisarts terecht, ook niet met een telefonische afspraak . Ik ga sowieso langs bij de apotheek maar misschien heeft iemand nog een goede tip!
Ja ik ben fan van bijvoorbeeld panotile (oordruppels waar lidocaine in zit, werkt ook heel fijn voor orale aften) maar dan moet je zeker weten dat er geen gaatje in je trommelvlies zitâŠ
Heb je iets waar je door kan slapen? Oogmasker, kussentje, zachte sjaal, evt iets om je te ontspannen en k zou denken gewoon paracetamol en hopelijk doorslapen zodat de tijd sneller gaatâŠ
Nee dat zit er niet! Misschien als ik morgen nog last heb toch eens proberen
Ik zou paracetamol en neusspray met zoutoplossing gebruiken. En keelpastilles met lidocaine? Die dan nemen tijdens het landen en stijgen.
Misschien wat melatonine om te slapen?
In mn oor. Ga dadelijk wel eens proberen met een watje. Zou eigenlijk het liefste stoppen met die druppels nu ik die kuur heb want daar was je collega een beetje onduidelijk over
Prutsers zijn het. Doen die druppels pijn? Het werkt wel op een andere manier dus kan wel aanvullend op elkaar gebruikt worden.