Misschien een rare vraag, maar ik vraag me af of er mensen zijn die dit herkennen: ik heb 5 maanden geleden een baby gekregen, en al sinds hij geboren is heb ik iedere dag pijn in mijn lijf. De eerste tijd was het slaapgebrek echt groot, maar nu gaat het iets beter (ik haal meestal de 6 uur slaap per nacht wel, al dan niet met een onderbreking van een uurtje voor een fles), maar ik heb het idee dat de pijn (ik denk dus door de vermoeidheid/het slaapgebrek) alleen maar erger wordt. Mijn benen, knieƫn en heupen doen zeer (hurken, overeind komen, autorijden, uit de auto stappen, traplopen gaat allemaal moeizaam en nooit pijnloos) en ik heb ook spier- en gewrichtspijn in mijn pols, schouders en nek. Herkent iemand dit bij langduriger slaapgebrek/wanneer je een kind krijgt? Ik twijfel om eens bij de huisarts langs te gaan om bloed te laten prikken ofzo, maar voel me ook een beetje een aansteller. Als ik hier nou lees dat keiveel vrouwen dit ook hadden in dezelfde situatie stelt me dat al wat gerust en is het waarschijnlijk gewoon pech en wachten tot mijn kind wat beter gaat doorslapen.