Boobs are doing good! Ik slaap met een strakke sporttop van de Zeeman, blote boobs ligt niet prettig omdat bij het omdraaien de littekens trekken en daar word ik blijkbaar wakker van. Ik heb aan 1 kant een soort van dog-ear, dat is niet heel netjes genaaid, maar, het word elke week nog anders en de chirurg heeft gezegd dat als ik na 6 maanden nog niet tevreden ben, het aangepast kan worden.
Gevoel is wisselend, rechts wel gevoel maar soms te gevoelig. Links voel ik de borst wel maar de tepel niet. Beide reageren wel op kou en ze worden gewoon wel stijf dus er zit wel een soort van gevoel in nog, denk dat de zenuwen het wel doen ofzo? Ik hou nog vocht vast onder het uiteinde litteken bij beide oksels en dat voelt ook nog een beetje doof, dat vind ik wel spannend eigenlijk en wil daar ook even over bellen.
Ik vind het wel jammer dat ze mijn borsten niet gelijk hebben gemaakt. Ik had een cup maat verschil voor de ingreep, dat heb ik niet meer, maar ik heb het idee omdat ze nu kleiner zijn, het meer opvalt dat er iets verschil in zit. Maar tegelijk weet ik dat het niet identiek hoort te zijn.
Ik ben echt blij dat ik het heb gedaan! Ik kan weer kleinere maat bovenkleding aan en het past gewoon beter bij m’n lijf!