Hoeveel tijd zou daar tussen die metingen moeten zitten? Er zijn wel mensen (over het algemeen bejaarden) die pauzes hebben van een seconde of 5-10, maar die vallen dan ook om de haverklap om en melden zich heel snel voor een pacemaker.
Als je hart niet klopt heb je geen doorbloeding van je brein, raak je binnen 6 seconden buiten bewustzijn, en daarvoor voel je je al niet echt lekker. Dat dat volledig symptoomloos zou verlopen lijkt mij dus extreem onwaarschijnlijk.
Er is geen bewijs voor de werkzaamheid, schade zal het ook niet doen (behalve aan je portemonnee), maar de kans dat je vaginale flora zichzelf herstelt is net zo groot als wanneer je die gel erin smeert.
zit het m er niet eerder in dat zo’n creme als het ware iets verkoelt en/of verdooft waardoor je wat minder jeuk/pijn ervaart? of iig zou dat het voor mij al helemaal waard maken, wat een kutgevoel (pun not intended).
maar misschien doet het dat helemaal niet, geen idee hoor
Nee, want het is voor bacteriële vaginose en dat doet geen pijn, dat riekt alleen.
Het idee is dat je met melkzuur de pH van je vagina ‘herstelt’ en daarmee de balans terug laat schuiven naar het midden tussen bacteriën en schimmels. Maar je vagina kan dat ook heel goed zelf met een beetje tijd. En als er echt extreme overgroei van bacteriën is, gaat dat eventuele kleine zetje met zo’n gel je niet genoeg helpen, dan heb je antibiotica nodig om even een groot deel van de bacteriën weg te vagen.
ohh sorry ik zat nog met schimmelinfectie in m’n hoofd, dat bedoelde ik, die jeuk is echt niet te harden soms.
Ja dan word je echt superberoerd, misselijk, licht in je hoofd direct wakker. Ik schrik trouwens helemaal niet van een rusthartslag van 45 bij een gezonde jonge vrouw (aangenomen dat je dat bent), zeker niet als je een beetje sport.
Je lichaam heeft een bepaalde hoeveelheid bloed per minuut nodig in de circulatie (hartminuutvolume). Het hartminuutvolume bereken je door de hartfrequentie te vermenigvuldigen met het volume dat uitgepompt wordt. Als je getraind bent (en je hart dus ook getraind is en effectiever werkt) gaat het volume dat je hart in 1x kan uitpompen omhoog. Je lichaam doet niet aan onnodig werk, dus de hartfrequentie kan omlaag, want je hart kan met minder slagen per minuut hetzelfde volume rondpompen. Bij hele getrainde duursporters kan de rusthartslag zakken tot 30/min. Dat is allemaal normaal, tenzij je klachten krijgt van duizeligheid en flauw vallen.
Ah oke thanksss
ik ben geen expert in zwanger zijn dus misschien mag dit helemaal niet maar ik neem altijd strepfen bij keelontstekingen (heb ze regelmatig), dat is een ander soort pijnstiller en door de manier van gebruik als zuigtablet werkt het natuurlijk heel gericht
Ik denk dat je een fitbit sowieso niet te serieus moet nemen, het is geen medisch instrument. Mijn hartslag is soms 280 (ritmestoornis) en dan geeft hij bij mij aan dat het 70 ofzo is.
Het klopt meestal wel aardig, maar het is niet heel precies en natuurlijk ook afhankelijk van hoe goed hij om je pols zit. Misschien lag je net zo dat hij je hartslag niet goed kon waarnemen?
Ik heb al jaren een bobbeltje in mijn onderrug die ook verspringt. Het zit linksonder. Ik heb met periodes ook best wel last van mijn onderrug en dan ook vooral links. Nu is het weer best wel erg. Het straalt ook een beetje uit naar mijn bil. Ik weet niet of het iets van een spierknoop is. Ik heb zelf ook al van alles geprobeerd als in: oefeningen, yoga, warmte pleisters en zalfjes. Nu heb ik ook periodes geen/weinig last dus daarom nooit iets mee gedaan maar dat is natuurlijk geen oplossing. Ik weet alleen niet of ik hiermee direct naar de fysio moet of toch eerst naar de huisarts?
Dat mag echt niet als je zwanger bent! Niet doen!
Neehoor je kunt je maag beschermer prima 1x per dag nemen en je medicatie 3x per dag bijv
Misschien heb je wat aan deze link? Folaat (actief foliumzuur) | Natura Foundation
Heb t zelf niet helemaal gelezen, maar het helpt onder andere met de aanmaak van rode en witte bloedcellen
Zodra die baby er uit is ga ik heeelemaal los met de Strepfen, neussprays, Ibuprofen en Cuba Libre’s
Dit is objectieve info over wat het is en hoe het werkt, wel in medische lingo: foliumzuur
Op organen heeft het geen invloed, alleen op het rijpen van rode bloedcellen alleen als je geen foliumzuur tekort hoef je het daar niet voor je slikken. Is het slikken van foliumzuur een advies van een arts? Gebruik je het in combinatie met iets anders voor je pigmentstoornis?
ik had het nog opgezocht na @NurseBetty 's waarschuwing en blijkbaar mag je strepfen ook niet gebruiken als je borstvoeding geeft, sorry voor de slechte suggestie
Nee (kan maanden duren en verslavingszorg is over het algemeen niet het sterkste punt van een ziekenhuis). Ze kunnen natuurlijk wel meedenken met hoe verder en kijken naar alternatieve voor de oxycodon bijv met het pijnteam.
Nee en gedrag is niet hetzelfde als verslaving.
Tip is de huisarts betrekken.
Ik verwacht niet dat ze dat gaan doen. Die ruimte heeft het ziekenhuis niet (als ze hem langer houden gaan andere operaties niet door). Zou kijken naar een goed afbouwschema, betrokken huisarts en echt niet meer pillen mee naar huis dan nodig (en geen herhaalrecepten). Morfine zelf is vaak minder verslavend dan oxycodon en lamgwerkend is minder verslavend dan kortwerkend maar voor die finetuning heb je een betrokken hulpverlener nodig.
Ik snap je vraag trouwens wel en in de ideale wereld ging het anders
Nee daar is echt de ggz/verslavingszorg/huisarts voor. Je kan wel een klacht indienen, heb je nu niets aan maar je kan andere helpen.