Ah, ik snap je helemaal. Zou het dan ook proberen. Is de dosering die ze gebruikten in die studie gewoon in de winkel te krijgen? Is er een grotere studie gaande inmiddels? Dan zou je ook kunnen opzoeken wat ze daar gebruiken via clinicaltrials.gov
Hoe gaat het nu met je?
Ola, weet iemand wat dit kan zijn? gevoel alsof mijn borstbeen even goed gekraakt moet wordenâŠ
Duurt nu al paar dagen.
Wat bij jou het gevoel is weet ik natuurlijk niet. Maar zelf ik best regelmatig last van mijn bovenrug (zittend beroep), waardoor ik mij heel vaak achterover strek. Alleen daardoor krijg ik soms dan weer last van mijn borstbeen. Weet niet of dat bij jou ook zo is natuurlijk.
Het klinkt eerder als amandelstenen.
Ik heb een âbrandwondâ van vet wat op mn arm spatte van de week. Het is geen wond maar nog steeds rood. Mag dat in de zon?
Zou het even afdekken met een pleister. De zon is per definitie â hard werkenâ voor je huid en aangezien je huid nu deze wond wil herstellen zou ik er niet ook nog volle zon op laten ( buiten het feit dat je het goed moet insmeren met SPF natuurlijk).
Nee dan krijg je een lelijk litteken. Misschien iets van een sunblock stick kopen. Kan je de plek gericht beschermen.
Dan blijven we gewoon uit de zon vandaag. Komende dagen toch aan t werk en daarna is t mooie weer volgens mij al klaar. Goed om te weten.
Daar hoef je niet bang voor te zijn, het staat er waarschijnlijk op voor de hygiëne omdat er in principe kans is dat er bacteriën in terecht komen. Maar als je het al zo lang gebruikt hebt zonder problemen gaat dat niet het geval zijn, hoogstens is de werking verminderd maar schadelijk zeker niet.
Heel sporadisch hormoonzalf gebruiken heeft sowieso weinig zin, of bedoel je dat je het dan wel een langere tijd smeert?
Ik heb ook een tube liggen die over datum is, de apotheek zei dat je die prima nog even kan gebruiken. Zeker als je 'm bewaard hebt zoals het moet (bv niet in de volle zon). Maar de werking kan wel minder worden.
En ongevraagde tip, maar als je die tube al zo lang hebt: smeer je dan wel in de juiste hoeveelheden? Bij mij vliegen de tubes erdoorheen als ik ze echt nodig heb. Maar weet natuurlijk niet waarvoor je 'm nodig hebt. Een klein plekje is natuurlijk wel iets anders dan een heel lichaamsdeel.
Ik ben gisteren vanuit een zittende houding opeens flauwgevallen. Ik ben wel bekend met flauwvallen en voel het meestal aankomen waardoor ik niet daadwerkelijk flauw val. Gisteren zat ik gewoon te werken en opeens lag ik op de grond en was ik daarna ook nog een poosje in een soort shock. De rest van de dag rustig aan gedaan, wel een wollig gevoel in mân hoofd gehad. Vanochtend voelde ik me wel weer wat beter, maar viel ik toch weer vanuit een zittende houding bijna flauw. Ik voelde opeens een enorme duizeligheid en kon mezelf erbij houden door spieren aan te spannen en te knijpen in mân handen enz. Eerder als ik me niet goed voelde worden, was dat alleen vanuit een staande houding volgens mij dus dit is heel vreemd voor me. Ik voel me nu nog steeds niet helemaal fit, maar kan gewoon niet bedenken waar dit opeens vandaan komtâŠ
Ik zou toch even de huisarts bellen, zoals ik het hieronder lees. oa omdat je het niet voelde aankomen, het twee keer in korte tijd is en je een wollig gevoel had (weet niet of je het onder âverwardâ zou scharen) even checken kan geen kwaad.
Ja ik dacht er al aan om maandagochtend meteen even de huisarts te bellen, zeker als ik morgen weer zoân duizeligheid ervaar.
Dank je, ja ik voel me nu wel weer redelijk okĂ© maar als ik morgen weer zoân duizeling heb dan bel ik wel meteen de hap inderdaad. Het zal wel weer stress zijn
Ja dat en/of lage bloeddruk denk ik, misschien kan het geen kwaad om die bloeddruk weer eens te laten checken en eventueel bloed laten prikken. Op de warmste dagen nergens last van gehad gelukkig, maar morgen sowieso rustig aan doen inderdaad
Vanuit een zittende houding heb ik het ook nog nooit eerder gehad inderdaad, gekke gewaarwording haha Maar als ik me morgen nog niet helemaal fit ben, bel ik de hap voor overleg en dan zie ik wel wat ze adviseren.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb al een aantal maanden net voor of net na mijn menstruatie 1-2 dagen koorts en ben flink ziek, hoofdpijn en algemeen griep gevoel overal pijn.
Ik slik al jaren geen pil en ga morgen ook even naar de huisarts want vertrouw het niet helemaal.
Update
Huisarts heeft een overleg met de gynaecoloog ingepland