Ik heb zelf ook een lange tijd gehad dat ik onverklaarbaar moe was etc en heb toen idd ook van alles laten uitzoeken, bloedprikken etc, maar er kwam maar niks uit. Vond dat ook zo frustrerend toen, maar ja het was waarschijnlijk wel allemaal door stress. ik had ook dat gevoel van dat mân hart oversloeg en vond dat doodeng, maar de huisarts vond alles normaal klinken (zoân holteronderzoek heb ik nooit gehad). Ook had ik naast dat en die moeheid ook veel meer eczeem weer, slecht slapen, een trillend ooglid etc. Ik werd echt helemaal gek ervan, maar er was verder dus niks te vinden dus waarschijnlijk was het dus wel echt gewoon het effect van langdurige stress. Vond dat ook wel echt heftig, dat stress dus echt zulke gevolgen kan hebben en je dat dan ook niet even makkelijk zomaar oplost. Bij mij is het op een gegeven moment over gegaan omdat ik met de oorzaken van die stress aan de gang ben gegaan, maar bij langere periodes met veel stress komt het ook weer terug dus het blijft een dingetje.
Weet dus niet of het bij jou dus ook daadwerkelijk de stress is en je hebt waarschijnlijk ook liever een duidelijke lichamelijke oorzaak oid die makkelijk te âfixenâ is denk ik, maarja, mijn eigen ervaring is dat het dus wel allemaal kan door simpelweg gewoon te lang te veel stress te hebben