Echt krom dit maar ik wist niet dat er twee types laserbehandelingen waren, ik kwam enkel artikelen over PRK tegen, nooi iets over PTK :ā) Ik ben gisteren al in Leuven geweest en daadwerkelijk papieren voor PTK meegekregen met alle informatie. Ze betalen het hier dus echt niet terug wat ik niet snap, het is wel goedkoper dan PRK (450 tov 1500 euro) maar toch wel zuur. Volgens hen is de kans op erger astigmatisme vrij klein (ik heb al astigmatisme), meestal wordt het zicht wel een half punt erger maar dat vind ik niet zo erg omdat ik toch al jaarlijks een nieuwe bril moet.
Ik moet sowieso nog terug op consultatie bij de prof zelf dus dan zal ik wel verder doorvragen, gisteren was het bij een assistent die vrij koel was. Mijn oogarts had ook niets duidelijk doorgestuurd van dossier waardoor ik heel het verloop heb moeten uitstippelen waar ik niet echt op voorbereid was. Ze deed ook vaag over het feit dat ik eerst een herpesinfectie had wat ze niet geloofd omdat mijn arts nooit een staal naar het labo heeft gestuurd. Ze was ook geĆÆrriteerd dat ze eigenlijk niet goed naar mijn oog kon kijken omdat het dus eergisteren nog geschraapt was.
Ik hoop dat het bij jou nu toch goed blijft! Ik merk ook wel dat het iedere keer meer pijn lijkt te doen