fijn dat hoopte ik al, bedankt!
Hier staat het uitgelegd!
Nooit altijd, maar als het door een ervaren iemand wordt gedaan (wat een huisarts is) wel net zo als een automatische meter. Ik zou een handmatige meting juist eerder vertrouwen. Wel belangrijk dat er met de goede maat band gemeten wordt, maar dat is zowel bij automatisch als handmatig.
Ik was het letterlijk altijd maar ik was nu ter plekke uit mn broek gescheurd en had echt geen andere keus. Dubbel kut meteen.
Weet iemand iets van ALAT waarden? Deze is veel te hoog en heb maandag pas afspraak bij de huisarts.
Drink amper alcohol dus dat kan t niet zijn, elke site zegt wat anders.
Ik ben geen leverexpert maar zelfs bij een dubbele van de maximale referentie waarde kan het niets zijn. Vaak bepaal je het dan een paar weken later weer of is het in afwezigheid van andere afwijkingen verder niet belangrijk.
Ja het is wel ruim 3x zoveel maar lees ook dat hett als licht verhoogd wordt gezien maar wel kan wijzen op dingen, maar daar herken ik me niet in.
Is er toevallig een forumdokter die mij kan vertellen of je Terbinafinecrème langer dan 2 weken mag gebruiken?
Zit hier een dermatoloog of iemand anders met ervaring met het voorschrijven van omalizumab bij chronische spontane urticaria? Ik heb tien dagen geleden m’n derde keer injecties gehad (300 mg) en gewoon weer een flinke opvlamming nu. Mijn eigen dermatoloog zegt steeds dat we vier maanden moeten proberen om verder iets te kunnen zeggen maar ik word er echt ongeduldig/moedeloos van. Word uit de literatuur ook niet heel veel wijzer, iemand hier die iets durft te zeggen over wat een gebruikelijke beloop is?
He wat vervelend om dit te horen.
Ik heb het nog steeds niet aangevraagd. Ben altijd zo hoopvol m.B.t. Dit medicijn.
Blijf wel voor je duimen dat het uiteindelijk iets gaat doen!
Nou moet zeggen dat het ook niet niks doet hoor, voordat ik begon had ik gewoon altijd hevige klachten, was niet eens meer van opvlammingen te spreken ofzo. Maar het is nooit helemaal weggegaan en ik word de laatste twee nachten ook weer wakker van de jeuk dus dat is gewoon kut haha. Slik ook nog steeds hoge dosis antihistamine en famotidine en montelukast erbij dus had denk ik gewoon alles bij elkaar op wat meer effect gehoopt! Maar proberen geduldig te blijven dan maar
Het mag vast maar de vraag is of t zinnig is. Als er geen verbetering opgetreden is heb je misschien wat anders nodig?
Heb nu al 2 weken een eeltkloof op mijn hak en hij wil maar niet genezen. Bloed vaak ook. En schoenen aan doen en kopen doet gewoon echt pijn. Wat kan ik nog meer zelf doen dan gehwol klovenzalf smeren? Ja naar een pedicure maar voordat ik daarheen ga…
Insmeren met vaseline, of een crème met hoog gehalte ureum en dan een pleister over de kloof. Dan blijft het zacht en kan hopelijk die kloof een beetje dicht gaan. Echt pijnlijk want zoiets voel je ook bij elke stap die je zet
Kloven zijn zo kut Ken de struggle.
Allerbelangrijkste, hoe tegenstrijdig dit ook klinkt: niet veel vijlen, dan wordt het erger en gaat het dieper de hiel in. Hooguit de randjes van de kloof een beetje, maar meer ook niet.
Had vorige zomer (yay) een bloedende kloof en heb toen twee tot drie keer per dag dikke lagen gesmeerd met O’Keefe’s Healthy Feet en dan sokken aan en zacht laten worden. Dit minimaal een week doen en dan zal je heel snel verschil gaan zien. Werkt beter bij mij dan Gehwohl!
Ik had in de tussentijd al een doorverwijzing naar de dermatoloog gekregen, maar was vergeten om dat aan de huisarts te vragen en aangezien ik mijn huid tot bloedens toe open krap van de jeuk dacht ik even hier vragen of het ‘mag’
een domme vraag maar ik moet morgen in de vroeger namiddag nuchter binnen voor een tandextractie, 4u op voorhand mag ik niets meer eten is gezegd om nuchter te zijn, ik twijfel alleen of ik ondertussen wel nog iets mag drinken van water of dergelijke?
Voor narcose zeg ik dat een slokje water met de pillen wel mag, maar niet meer dan dat.
Merci!
Ik zou misschien wel even bellen, toen mijn vader kanker had en hij had koorts/verhoging na de chemo werd er wel gezegd dat dat een reden is om te bellen. Al is het maar voor advies!