Oja dat kan natuurlijk ook nog, want al je organen verschuiven natuurlijk tijdens de zwangerschap! Fijn dat het voor jou duidelijk is nu!
Ik kreeg bij mijn eerste pols peesontsteking direct een injectie erin, van de huisarts notabene⊠(hielp overigens wel, tijdelijk)
Iemand een wondermiddel tegen eczeem (tenminste denk dat dat het is)? Dit zit echt al jaren op mân enkel naar normaal is 't lichtrood en droge huid, maar nu is 't opeens dikker en roder geworden en het jeukt heeeeeeel erg. Ben er paar jaar terug voor bij de huisarts geweest en die zei âvet houdenâ maar dat helpt niet bepaald
Misschien nog een keer terug gaan naar de huisarts er mee? Het enige wat bij mijn eczeem werkt is van die hydrocortison zalf, maar die moet de huisarts voorschrijven. Al die eczeem crĂšmes van drogisterijen deden niks verder bij mij.
Same!
Is hier iemand die geholpen is door de huisarts aan een ingegroeide teennagel? Ik heb de afgelopen jaren hier steeds af en aan last van, bij beide grote tenen. Mijn nagels groeien heel bol dus met een klein beetje verkeerd knippen is het alweer raak. Ik wil er eigenlijk voorgoed vanaf Maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen.
Ik! Is al wel heel lang geleden maar nooit meer teruggekomen. Nu was mijn huisarts wel van; in 1 goed goed doen.
Ik vond ât wel te doen qua ingreep. Ik weet niet of je specifieke vragen hebt?
Oh fijn! Heb je er lang last van gehad? Ik las op de site van thuisarts dat het iets van 2/3 dagen duurt. En ziet het er oké uit? Want ze snijden de zijkant van je nagel weg en dat komt niet meer terug. Dus ik vraag mij ook wel af hoe dat cosmetisch eruit ziet?
Enige wat ik voelde was opluchting en verder helemaal geen last gehad. Heb het toen wel in de zomer laten doen, slippers aan.
In het begin zag het er wel raar uit! Maar nu zie je er niks meer van.
Is er iemand hier met weke delen reuma, of die hier iets van weet vanuit vakgebied?
Ik kijk het nog even aan en anders idd toch maar langs de huisarts. Het is op zoân irritante plek, ik krab bewust niet want dan wordt de jeuk nog erger, maar doordat mân broek en schoenen er steeds langs gaan gaat t alsnog jeuken
Fibromyalgie noemen ze ook wel âweke delen reumaâ dus als je dat bedoeld dan ja, die diagnose heb ik ook.
Jup, ook diagnose fibromyalgie
En @Hippe_kikker ohh is dat toch hetzelfde ja? Ik lees op de ene site dat fybromialgie weke delen reuma is en op andere dat het op elkaar lijkt maar toch een ander iets is.
Naja mag ik (1 van) jullie binnenkort een pb sturen als ik vragen heb? Heb nu na 7 jaar klachten eindelijk een verwijzing naar reumatoloog en zit met veel vragen maar ben er nu even te moe(deloos) voor om ze te stellen
Yes mag! Ik dacht dat het twee termen voor hetzelfde waren, maar ik begin nu ook te twijfelen
Is het beter om salbutamol in een pufje preventief nemen? Dus voor je echt benauwd bent, op gezette tijden? Of alleen als je al benauwd(er) bent?
De huisarts zei alleen als je benauwd bent maar de arts op de SEH zei net preventief, dus misschien weet iemand het hier.
Volgens mij is dit ventolin wat luchtwegverwijdend is en gebruik je dit op benauwde momenten. De preventieve pufjes bevatten een ontstekingsremmend iets en daarom werken ze ook preventief (maar degene die jij noemt is dat volgens mij niet)
Ah dat klinkt logisch ja! Misschien heb ik het dan wel verkeerd begrepen, thanks
Ik heb dit toevallig vandaag ook gekregen en mijn HA zei dat het niet preventief werkt. Dus nemen als je last hebt.
In Nederlands gebruiken ze wel dezelfde term.
Maar je mag bij een pb sturen hoor!
Ik heb de diagnose 12 jaar geleden gekregen. Maar 4 jaar geleden ook FNS en die heeft wat meer de overhand tegenwoordig.