Super bedankt voor je zeer uitgebreide antwoord en aanbod! Geeft een stukje geruststelling en beter begrijp nu. Ik ga er over na denken want voor nu heb ik geen idee waar te beginnen.
Ja dat was het ook. Voelde ook alsof hij zijn diagnose al klaar had op basis van mijn huidskleur. Terwijl terug toen ik nog tiener was aangegeven dat ik eigenlijk elk jaar terug op controle moest komen omdat de kans er was dat het zou doorzetten. Er was toen der tijd ook gezegd dat ik een verminderd immuunsysteem heb. Dus ik ben inderdaad vaker ziek dan gemiddeld mens met een goed immuunsysteem (heb ook cvs). Zeker nu ik kinderen heb. Nee momenteel gebruik ik geen medicijnen.
Ik ga kijken of ik mijn medisch dossier van toen der tijd kan opvragen. En van alle keren dat ik ben wezen bloedprikken. Om beter overzicht te hebben wat men allemaal onderzocht heeft. Want op mijn patiƫntenportaal van het ziekenhuis kan ik helaas maar tot ƩƩn jaar terug kijken. Ik was nu via de huisarts wezen bloedprikken dus geen inzage heb in de complete uitslag. Maar afgelopen juli toen het via de gynaecoloog ging waren mijn neutrofielen 0.8, rdw 12.2, lymfocyten 0.68, eosinofielen 0.23. Om vast te stellen dat het een genetisch dna variant is. Hoe word dat onderzocht, weet jij dat?
Een vraag dat sowieso door mijn hoofd al twee jaar spookt of de vroeggeboorte en alles daar om heen negatieve invloed heeft gehad op mijn lichaam? Ook omdat mijn cyclus nog steeds overhoop ligt.