Dank je wel, heb over die zin heen gelezen! Dan bel ik zowiezo eventjes.
Jaa ik herken dit wel van veel inspanning tijdens sporten, dat je echt dagen erna nog een kuchje hebt! Hoeft denk ik niet eens met je conditie te maken te hebben: je hebt je veel meer ingespand dan gebruikelijk en daardoor schieten geloof ik je spiertjes rondom je longen en je luchtwegen een beetje in een kramp. Gaat vanzelf weer over als het goed is!
Ik heb sinds een paar dagen een hele gekke soort uitslag. Het zijn allemaal kleine bultjes (alsof het muggenbultjes zijn) die random verspreid zitten onder mijn borsten, op mijn rug en in mijn nek. Het jeukt ook. Het enige wat ik kan bedenken is dat het komt doordat ik twee nachten badend in het zweet wakker ben geworden. Maar het gaat gewoon niet weg, er komen alleen maar meer random bultjes bij. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Klinkt een beetje als huidgriep, begon het met 1 plek?
Of netelroos, of galbulten. Ik zou gewoon even langs de huisarts gaan
Toen ik dit had, zagen de plekjes er anders uit (meer als puistjes) maar toch zei de dermatoloog (na afname van een biopt) dat het huidgriep was.
Trok vanzelf weg maar schrok wel ff
Ja dit kan. Toevallig heeft het zoontje van een vriendin van mij om de x aantal maanden een loopoor + ontstekingen. De buisjes zijn zeker al 5x terug gezet en nu blijkt hij een streptokokken bacterie in zijn oortje te hebben. Zal bij jullie vast allemaal niet zo heftig zijn, maar even langs de HA kan natuurlijk geen kwaad. Sterkte!
Moet je met pijn rechts onder in je buik altijd naar de huisarts? Ik heb behoorlijk pijn maar denk zelf niet dat het mijn blinde darm is, word even niet wijs uit thuisarts
Bedankt voor je reactie! Het ziet er niet uit als huidgriep of netelroos, maar wie weet is het toch een vorm daarvan! Ik bel morgen inderdaad even naar de huisarts
Domme vraag maar ik heb mijn verbandlens in een potje met lenzenvloeistof gedaan en wil ze er voorlopig niet meer uithalen. Hoelang mag ik het zo laten liggen tot ik de vloeistof moet vervangen? Het is een lens die in principe een maand lang 24/7 gedragen mag worden dus daar is geen probleem, ik weet alleen niet hoe het met de vloeistof zelf zit.
Als het je blindedarm is ga jij echt wel naar de huisarts/ huisartsenpost dus zo lang je niet kapot gaat kan het ook je ei sprong zijn of poep oid.
Dat klinkt als een goed stroomschema om beslissingen op te maken thanks!
Nou mijn blindedarm was ontstoken en ik had al 3 dagen pijn, maar kon nog prima rustig mee lopen etc voor de echo en onderzoek enzo. Terwijl er ook een man in de wachtkamer in elkaar gekruld lag te kreunen. Ik vond blindedarm ontsteking een stuk minder pijnlijk dan verwacht iig
En omdat ik er al dagen mee rond liep was m’n eierstok ook geïrriteerd/ontstoken aan het raken.
Kan ook heel goed een eisprong zijn! Ik weet niet meer hoe het precies zit maar volgens mij is dat 2 weken na de eerste dag van je menstruatie. Zo kun je het eventueel een beetje uitrekenen
Kan ook je eisprong zijn. Mijn gynaecoloog zei een tijdje terug nog dat het wel eens is voorgekomen dag ze iemand opereerden omdat ze dan zo kapot ging van de pijn en dan zagen ze oh het is gewoon eisprong.
Volgens mij bij blinde darm als je erop drukt en dan loslaat als het dan mega pijn doet zou het dat kunnen zijn. Maar kan ook een fabeltje zijn geen idee
Ik heb de prikpil en werkelijk geen verstand van of ik dan wel een eisprong heb, volgens mij niet toch?
Het doet inmiddels behoorlijk pijn met zitten, lopen, staan. Ik moet mezelf een soort uitvouwen naar een andere houding toe. Voor nu op de bank met kruik en pcm
Ik had zelfs met de gewone pil nog last van de eisprong, ook al zou ik die eigenlijk niet moeten hebben (weet niet precies hoe dat zat, haha, maar ik had ook een heel zware menstruatie). Maar technisch gezien zou je die niet moeten hebben nee! Misschien kun je de huisartsenpost bellen om advies? Wellicht hebben die toch liever dat je even komt, want dit klinkt niet prettig! Wellicht een abces o.i.d. aan je eierstok? Kan ook nog!
Hoe gaat het nu?
Niet zo lekker nog. Nog steeds veel pijn, maar denk zelf dat het een verstopping is. Hopen dat de vezels snel gaan werken. En ik ga op tijd naar bed en evt morgen eigen huisarts bellen.
Het blijft nu wel hetzelfde en wordt niet meer erger gelukkig.
Wat vervelend zeg! Hopelijk heeft de huisarts morgen tijd voor je of in ieder geval een idee wat het kan zijn.
Thanks! Het is vanavond even een stuk beter geweest en nu zwelt het weer aan. Zorgen om mijn blinde darm heb ik niet meer want het zou dan alleen erger worden, dit wisselt qua pijn.
Ik ga optimistisch de nacht in en komt goed!
Iemand hier ervaring met darmparasieten? En dan vooral bij kinderen?