Heb ik laatst ook gehad. Was echt fascinerend. En de dagen er na voelde ik soms mn neus weer half dicht zitten en dan moest ik ff goed hard snuiten en kwam er weer zon bloedsnotje uit.
Ik heb laatst bijna 2 weken lang 4000mg paracetamol per dag geslikt en dat kon gewoon volgens mijn huisarts!
Ja heel top voor je lichaam is het natuurlijk niet⦠maar ik kwam de dag niet door anders. Maar ik denk dus dat je nog wel even kan slikken
Hypospadie? Katheteriseren moet gewoon lukken maar men moet het wel weten
Had na mijn bevalling veel pijn, heb twee/drie weken lang iedere dag tussen de 2000-3000mg per dag geslikt. Was ook bang dat het niet gezond zou zijn/mijn lichaam er afhankelijk van zou zijn; maar het hielp gewoon heel goed bij mijn herstel (waaronder ook slapen zonder pijn).
Het zijn geen snoepjes natuurlijk, maar zolang je er baat bij hebt is er niks aan de hand. Werd mij doodleuk ook verteld door een gynaecoloog dat ik het probleemloos drie maanden kon slikken
Dus gewoon nemen als je het nu nodig hebt.
Beterschap!
Ik weet niet of het hetzelfde is. Maar ik moest een tijdje B12-injecties en die werden door verschillende assistenten en huisarts zelf gezet. Ieder deed het weer op een andere plek in mijn bil (of idd haast in mijn onderrug). Van sommige heb ik wel een week of 2 last gehad, echt zoān branderig gevoel. Maar bij mij is het vanzelf over gegaan.
Ik heb door hoesten mān rib gekneusd (denk ik, heb belachelijk veel pijn aan 1 rib en heb heel veel en hard gehoest). Ik lees op Thuisarts dat het 5-10 weken kan duren voordat het over is. Iemand die daar ervaring mee heeft? En maakt het nog uit of het door hoesten komt of een ongeluk?
Wat is dit voor verkoudheid man. Ik heb ook al anderhalve week pijn rechts aan mijn ribben. Als ik moet hoesten, plas ik bijna in mijn broek
Ja bij mij is het waarschijnlijk toch Corona (ondanks negatief testen bij mezelf). Maar ik word er ook echt niet goed van
Bij mij is het na 3 weken wel bijna over
Ja van de pijn hĆØ! Echt super kut.
Ik heb nu al ander halve maand telkens zó dorst. Nu vertelde ik het tegen mijn oma en ze zei dat het misschien wel diabetes is. Ik heb zelf geen idee waar ik verder op moet letten + op internet zoeken doe ik vaak niet.
Morgen misschien toch maar eens de huisarts bellenā¦
Dan ben je vaak ook moe en moet je veel plassen en kan je ook last van je ogen hebben. Als je de dokter belt moet je nuchter je bloedsuiker komen prikken en dan weten ze het meteen
Ik heb diabetes en dit zijn inderdaad precies de grootste symptomen waar ik last van heb!
Aah thanks! Dat is snel. Nee dat valt allemaal wel mee, ik denk dat mān oma maar gewoon wat zei, wat het eerste in haar op kwam, haha.
Maar moet wel zeggen dat ik het vele drinken wel opvallend vind.
Kan ook diabetes insipidus zijn, als je ook mega veel plast dan. Je urine zal dan ook heel doorzichtig zijn.
Ik wil geen diagnose stellen maar als het voor jou afwijkend is kan het geen kwaad dit eens met je huisarts te bespreken. Kan best een reden voor zijn waar je iets mee moet namelijk.
Een feestje in je broek!
Ik verloor ook urine toen ik die rothoest had en moest ook een keer spugen van het harde hoesten echt leuk
Plassen valt ook wel mee, ik zal wel eens op de kleur letten! Dankjewel voor je berichtje
Hopelijk gewoon wat meer dorst, en verder niets
Ik heb geen idee of iemand hier iets van weet, maar kan het ook niet echt kwijt in mijn omgeving.
Ik ben al ruim 6 jaar in menopauze, heb een kindje via donatie. Buiten opgewekt in traject al ruim 4j geen cyclus meer.
Nu heb ik sinds zaterdagavond een bloeding. Best een heftige ook, iig ivgl met wat ik nog gewoon was. Lek binnen 2u door met een supertampon. Gisteren kreeg ik mn cup er bijna niet uit door het litteken van mn knip, ik kan door alles samen echt al janken. Maar maak me ook best zorgen, want weet wel dat bloedingen in de overgang best nare dingen kan betekenen. Bij de nacontrole na mijn bevalling is er nog een uitstrijkje gemaakt dat oke was. Morgen een afspraak bij de gynaecoloog. Maar wel al wat aan het doemdenken dus