Jeetje wat heftig! Goed dat je actie hebt ondernomen dan! Neem alvast een tasje mee voor vannacht en als je een lange oplader voor je telefoon hebt of oordopjes, dan doe je jezelf daar ook een plezier mee om die mee te nemen.
Als je opgenomen worden krijg je insuline om je te stabiliseren. Een te hoge bloedsuiker is op de lange termijn natuurlijk niet goed voor je lichaam. Type 1 is een auto-immuunziekte. Dat kan iedereen overkomen en is helaas echt pure pech. Gelukkig zijn er heel veel oplossingen en mogelijkheden zoals sensors op je bovenarm en automatische pompjes. Er is ook een fbgroep voor mensen met type 1. Ik snap dat je je nu helemaal kut en overstuur voelt maar het komt echt goed. Heel veel succes!
Ahh wat rot zeg. Mijn oudste dochter heeft het. Sterkte
Sterkte Pindaatje!
Lief van jullie!! Doet me echt goed.
Ik heb net bloed geprikt en urine ingeleverd, nu wachten op de diabetes verpleegkundige.
Tasje met van alles en nog wat sleur ik heel het ziekenhuis door. Het wordt een lange dag denk ik.
Hou je taai! Schrijf vooral veel op zou ik zeggen want je zult veel info krijgen. Hoop dat je snel goed ingesteld bent en minder klachten ervaart!
Shit hey @Pinda dat is gewoon hartstikke kut om te horen. Wel goed dat je er nu achter bent, en hoop dat er snel meer duidelijk wordt.
@anon42887991 och wat verdrietig ook voor jou. En alsnog enige onzekerheid weer. Heel veel kracht gewenst met wat er komen gaat.
Wat zijn de doâs en fontâs bij het innemen van ijzersupplementen? Apotheek heeft geen uitleg gegevenâŠ
Met iets met vitamine c innemen (sinaasappelsap bijvoorbeeld) en volgens mij niet met zuivel!
En laagdrempelig aan de psylliumvezels/macrogol tegen eventuele obstipatie
@praline dat en wen aan het idee dat je scheten echt gigantisch kunnen stinken als je met een kuur bezig bent
en volgens mij bij voorkeur ook niet samen met koffie innemen? Ik weet dat koffie ijzeropname tegenhoudt. Weet iemand of dat een kortetermijneffect is en het moment van inname inderdaad uitmaakt, of dat dit over langere termijn is?
Ik voel me echt een zeikerd, want mensen om me heen zeggen steeds maar positief te moeten blijven. Maar ik ben zo, zo bang voor alles wat komen gaat. Ik heb vandaag 2 uur lang gejankt omdat ik het even niet meer weet.
Het lezen van het radiologisch verslag sprak boekdelen. Ik word na de onderzoeken sowieso doorgestuurd naar een academisch ziekenhuis omdat het erg zeldzaam blijkt te zijn. En ik merk nu al dat mensen in mijn omgeving me gaan ontwijken omdat het te eng wordt. ( dit is voor mij een bekend verhaal, mijn vader had precies hetzelfde)
Ik hoop dat jullie niet gek van me worden ondertussen, maar ik moet het ff kwijt. Of zijn hier mss mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt en willen dmen? Man, ik heb me nog nooit zo alleen gevoeld omdat het niet uit te leggen is.
Voel alsjeblieft niet de druk om positief te blijven, dat is ook maar iets wat mensen zeggen om te kunnen blijven denken dat je er invloed op hebt.
Je voelt wat je voelt en dat is oke en logisch huil, wees bang, schreeuw. Alles lijkt me verstandiger dan âkomt goedâ zeggen terwijl je andere dingen denkt en voelt.
Je mag sowieso altijd hier even je verhaal doen hoor. Snap heel goed dat je af en toe echt even moet ventileren. Je hoeft echt niet alleen maar positief te zijn, het is ook gewoon eng, daar moet ook ruimte voor zijn. Heel veel sterkte de komende tijd
Interessante vraag want ik drink best wel veel koffie en thee.
Je moet niks! Voel je niet verplicht om positief te zijn als je je op dat moment niet zo voelt. Je gevoelens mogen er zijn en het is niet niks wat je meemaakt⊠Dus angst en boosheid en nog een heleboel andere gevoelens lijken me heel normaal. Dikke virtuele knuffel!
Wow. Je hebt gehoord dat je waarschijnlijk een vreselijke ziekte hebtr hebt en mensen zeggen dat je positief moet blijven. Ik kan daar niet bij hoor. Tuurlijk ben je verdrietig en bang en dat mag er zijn. Kom hier maar lekker spuien hoor
Wauw wat kunnen mensen toch debiel zijn. Je hoeft helemaal niet positief te zijn en al helemaal niet op dit moment. Je hebt net iets hartstikke spannends gehoord en zit in enorme onzekerheid, positiviteit komt wel weer als het gepast en nuttig is zeg. Kom idd maar gewoon hier spuien!