Is het niet net zo effectief om op je zij op je bed te liggen? Iets comfortabeler…
Bij mij werkt de grond methode wel en in bed (vaak) niet. Geen idee waarom. Denk omdat je oor dan platter ligt oid? Maar niet wetenschappelijk bewezen, eigen ervaring dit.
Wat mij helpt altijd is het kantelen van je hoofd, je oor met water naar beneden dus richting je schouder. En dan op 1 been springen, het been aan welke kant je oor water heeft. Tegelijkertijd beetje schudden met je hoofd, gekanteld. Is het links of rechts? Hopelijk snap je mijn uitleg, beetje moeilijk te omschrijven. Ik heb elke keer na het zwemmen water… dit helpt altijd
Ha dank en ook @bospaadje, dit werkt alleen bij mij helemaal niks, het zit echt heel diep denk ik. Het kan ook zijn dat het toch een velletje is wat toch los is geraakt o.i.d., als ik er maandag nog last van heb zou ik nog last minute terecht kunnen bij de assistente voor ik vlieg. Het zit er nog steeds sinds woensdag ![]()
Ahh balen… Ik weet echt niks van oren verder, geen idee wat voor velletje het kan zijn, hopelijk lukt het de assistente. Moet je lang vliegen?
Jaaa iets van 14 uur geloof ik ![]()
nou heb ik er wel vooral last van met dalen dus ik denk dat dat wel meevalt, maar ben ondertussen ook ziek aan het worden dus ik denk dat daarom misschien ook mijn oor lastig doet ![]()
![]()
Oo beterschap!!
Kun je kiezen bij een moedervlek of de huisarts deze weghaalt of dat je de huisarts je doorverwijst naar de dermatoloog?
Hij moet sowieso weg, want hij doet zeer & jeukt, en snijdt precies op m’n bh band.
En hij groeit ook en ik vertrouw het toch niet echt.
M’n vader laat meermaals per jaar kwaadaardige vlekken weghalen bij de dermatoloog.
Wat is het verschil? Ik kan het op Google niet zo goed vinden. Daar staat dat beide het kunnen.
Heb vanmiddag ook een afspraak staan bij de HA.
Ligt volgens mij beetje aan je huisarts. Ik heb er zowel 1 bij de huisarts als bij de dermatoloog weg laten halen
Ik mocht kiezen, maar de wachtlijst bij dermatologie duurde minimaal 3 maand (en doordat zh de afspraak had verzet en ik niet kon mocht ik nog weer 3 maand wachten)
Ja klopt, ligt eraan of de huisarts zich bekwaam voelt/acht om het weg te halen.
Ik denk dat verder het verschil ook je eigen risico is. Voor een huisarts betaal je niet eerst je eigen risico en ziekenhuis wel
Zichtbare plekken in het gezicht wil de huisarts vaak niet doen, verwijzen ze door naar dermatoloog of plastisch chirurg. Ik had een huisarts die er 1 in m’n gezicht heel netjes heeft weg gehaald, die durfde het aan haha. Als je je eigen risico nog niet hebt verbruikt en het niet in je gezicht is zou ik het lekker door de huisarts laten doen, tenzij ze aangeven dat ze eens per 3 jaar hechten
Ik heb alles bij de huisarts laten doen en dat kon gewoon dezelfde dag of een paar dagen later, was zo gedaan en gratis.
Ik heb laatst nog bij iemand een heel lelijk litteken gezien door een ambitieuze huisarts die een moedervlekje had weggehaald, ik zou het bij de dermatoloog laten doen.
Alsof alle huisartsen lelijke littekens maken
Natuurlijk niet, wat een gekke opmerking, maar dat weet je toch niet van tevoren? Alleen maar achteraf en dan is het te laat.
Bij een dermatoloog kan het ook lelijk worden
Ik ga een afspraak maken bij de fysio omdat ik last heb van mijn nek. Maar ik heb ook af en aan last van mijn onderrug. Waarschijnlijk door veel tillen en bukken. Dus ik dacht om dit ook aan te kaarten. Maar wordt dit dan gezien als 2 behandelingen (vanuit je verzekering)? Ik ga dit ook nog even navragen bij de fysio.
Dank voor al jullie berichtjes!!
Ik ben bij de huisarts geweest en hij heeft geen zorgen over dat het kwaadaardig oid zou zijn dus gaf aan dat de dermatoloog dan sws gaat terugsturen en adviseert wegbranden.
Dus daar moet ik tzt even een afspraak voor maken (kon niet nu, moet op mn buik kunnen liggen en ben maar ietsiepietsie zwanger lol - 39wkn).
Hij gaf aan dat snijden onnodig litteken weefsel zou geven.