Op het moment alleen liggen. Maar de poli bellen is een goede!
Misschien kan je ergens zo’n evac chair lenen?
Edit : of zo’n matras als zitten echt niet lukt. Misschien dat die dingen te leen/huur zijn
Huisarts vragen voor hulp? Eventueel extra pijnstilling voor het mobiliseren of (gepland) ziekenvervoer(weet niet of die komen voor een poli afspraak).
De huisarts zegt niks te kunnen betekenen (wel voor pijnstilling, flink hoog oxycodon). Ik ga morgen ook even contact opnemen met een bedrijf voor liggend vervoer. En zo’n stoel opzoeken, dank jullie! Nu al iets wat meer aan richting waar ik op kan zoeken
Via de zorgverzekering zijn er als het goed is ook mogelijkheden voor ziekenvervoer naar medische afspraken. Weet niet of diegene voldoet aan de voorwaarden, maar een optie om te bekijken!
Misschien ook even overleg met de poli. Als er aanvullend onderzoek moet worden gedaan (bijv beeldvorming) of ze dit dan rondom het poli bezoek kunnen plannen.
Zou je misschien het kunnen omzetten naar videobellen? Het lijkt mij in haar geval zo belastend om je te moeten verplaatsen.
Ik hoop eigenlijk dat ze meer kunnen betekenen dan medicatie ophogen? Want een spoed belconsult had neem ik aan al kunnen plaatsvinden. Maar misschien is onze hoop te hoog. Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje teleurgesteld in welke zorg geboden kan worden. Dit duurt al weken en wordt alleen maar erger.
Als het je eerste keer is dan is het vaak de algehele anamnese en in kaart brengen van. Ik snap je, wat frustrerend zeg en vooral voor betreffende. Hoop dat je snel passende hulp hebt
Is een huisbezoek geen optie?
De huisarts komt steeds op huisbezoek, maarrr na het zoveelste incident dat ze van de wc niet terug naar bed kan komen en in de badkamer ligt is er nu toch een zorgambulance geregeld voor het vervoer morgen naar de poli.
Iedereen heel bedankt voor het meedenken, het is als buitenstaander soms echt lastig wat er nu aan mogelijkheden zijn en wat wel en niet mogelijk is.
De huisarts heeft dit uiteindelijk geregeld, maandag zei hij nog dat het geen optie was, maar gelukkig nu wel! Heb er letterlijk een slapeloze nacht van gehad
Superlief van je dat je deze persoon zo helpt/ondersteunt!
Ze zal toch wel die trap af moeten komen, de ambulance gaat niet een brancard een trap aftillen, dan zou de brandweer moeten komen om te hijsen.
Fijn dat de ambulance geregeld is, maar ik denk wel goed om over na te denken voordat het toch teleurstellend wordt.
Wat aten jullie na je galblaas operatie (weet dat er een aantal vrouwen hier zijn die dit hebben ondergaan)?
Dan kan ik dat in huis halen, want heb eindelijk de datum.
Niet al te vet. Maar gewoon normale dingen.
Heeft iemand nog een gouden tip voor (kriebel)hoest? Zo erg dat ik al 3 nachten amper slaap, ik kan niet meer ![]()
Niet praten, kussen onder je matras bij het hoofdeinde, noscapect! Beterschap!
Ja ik wilde ook meteen noscapect aanraden! Helpt hier altijd heel goed
nav the pitt, als iemand op de ehbo/in het zkh komt en een tijdje moet blijven maar diegene is (zwaar) alcoholist (of bijv ghb verslaafd), hoort iemand dan uit voorzorg medicatie te krijgen om de afkick op te vangen? omdat plots/niet afbouwend stoppen met bepaalde drugs gevaarlijk kan zijn. of wordt er dan gewacht totdat het slecht begint te gaan met iemand?
ja, dit gebeurt