Ben 2 uur geleden gebeten door mn kat in mn vingertopje. Gebeurt wel vaker maar deze keer was het harder en minder oppervlakkig dan normaal. Mn vingertopje is erg gevoelig, wat natuurlijk logisch is, maar voelt ook harder aan dan mn andere vingers en van dat laatste weet ik niet of het normaal is.
Op thuisarts lees ik dat je bij bijtwonden op dezelfde een afspraak moet maken bij de huisarts, kan mij niet voorstellen dat mensen dat daadwerkelijk doen eigenlijk? Wil de zorg niet onnodig lastigvallen met mn vingertopje hahha dus hoop dat iemand hier advies kan geven of huisartsenpost bellen noodzakelijk is of dat ik eventueel morgen beter mn eigen huisarts kan bellen.
Ik heb overigens vorig jaar nog een tetanus prik gehad en heb mn vinger tijdje gespoeld onder de kraan
foto
Bovenste foto is nu, heb net gedouched dus daardoor ogen mn vingers nog iets rimpelig haha
Edit: ik zag dat de huisartsenpost een vragenlijst heeft op de website, die heb ik in ingevuld en daar kwam uit dat ik wel contact moest opnemen dus ik ben nu toch maar voor de zekerheid aan t bellen.
Moet toch vanavond al antibiotica starten