Denk dat er meer mensen zijn bij wie het weg is gegaan, dan bij wie het blijvend is, zeker als gevolg van een verkoudheid. Waarschijnlijk is door de verkoudheid je buis van eustachius wat verstopt wat zorgt voor de suis. Je zou als het aanhoudt even de huisarts kunnen bellen voor een neusspray, fluticason wordt daar volgens mij vaak voor voorgeschreven.
Ja dat denk ik ook, maar toch maak ik me er zorgen om dat het blijvend is. Ga morgen even de huisarts bellen voor advies, dankjewel!
Heb / had ik ook vaak na een verkoudheid. Als ik niks deed, duurde het soms wel een week of twee voordat het minder werd. Nu ben ik wat makkelijker met medicatie gebruiken en pak ik de Fluticason (op aanraden van mijn HA), dan is het vaak binnen een dag of twee voorbij.
Bedankt dat is fijn te horen! Heb straks een afspraak bij de huisarts, hopelijk krijgt ik wat mee dat helpt
Ben net geweest, ze zag vocht achter het trommelvlies, ze had het over een beginnende gehoorgehang ontsteking. Heb zure druppels voorgeschreven gekregen. Hopelijk gaat dat helpen!
Ik ben zondag gaan hardlopen, waarna ik last had van mijn onderbenen. Toen gister toch maar wel een half uur gaan wandelen met collega’s in de pauze en sindsdien ook heel erg pijn aan de buitenkant van mijn grote teen?? Echt alsof het eerste gewrichtskootje gekneusd is ofzo. Weet iemand of ik dit kan tapen om het sneller te laten helen ofzo? Mega irritant.
Echt rot voor je. Je hebt dus el een dermatoloog, diegene kan je vast goed adviseren in dit proces. Veel sterkte!
Hahaha thanks dokter chatgpt!!!
@dontgiveup Dank je wel, heel lief! Wel vervelend om te horen
Wat is er gebeurd? Als je dat wilt delen natuurlijk.
@ZusjevanJoost Dank je wel
Ja ik wacht nu maar af wat de dermatoloog zegt, maar het is wel stressvol weet soms gewoon niet meer hoe ik mijn haar moet doen ook ugh ![]()
Jeetje wat erg, heel veel sterkte.
Serieus wat klote
. Heel veel liefs en sterkte ![]()
![]()
Oh wat een heftig bericht. Heel veel kracht en sterkte gewenst ![]()
Wat heftig… heel veel sterkte
Och jeetje wat een verschrikkelijk nieuws. Hopelijk kun je het snel een plekje geven en weet je snel meer over de hoe nu verder. Veel sterkte en kracht gewenst!
Jezus wat vreselijk. Heel veel sterkte!
![]()
![]()
veel liefs!
Jeetje wat kut. Veel kracht gewenst ![]()
Jemig wat schrikken. Heb je mensen in je omgeving bij wie je terecht kunt? Sterkte met het verwerken van het nieuws en wachten op verdere uitslagen.
Wat een naar bericht, sterkte!
Wat vreselijk schrikken. Veel sterkte!!