Jeetje. Wat vreselijk.
Veel liefs en kracht!
Jeetje. Wat vreselijk.
Veel liefs en kracht!
Serieus wat klote . Heel veel liefs en sterkte
Oh wat een heftig bericht. Heel veel kracht en sterkte gewenst
Wat heftig… heel veel sterkte
Och jeetje wat een verschrikkelijk nieuws. Hopelijk kun je het snel een plekje geven en weet je snel meer over de hoe nu verder. Veel sterkte en kracht gewenst!
Jezus wat vreselijk. Heel veel sterkte!
veel liefs!
Jeetje wat kut. Veel kracht gewenst
Jemig wat schrikken. Heb je mensen in je omgeving bij wie je terecht kunt? Sterkte met het verwerken van het nieuws en wachten op verdere uitslagen.
Wat een naar bericht, sterkte!
Wat erg, ik wens je heel erg veel sterkte
Wat vreselijk schrikken. Veel sterkte!!
Is hier iemand bekend met blaarziekten? Ik blijk pemphigus te hebben wel een milde vorm gelukkig maar er is maar weinig over bekend
Dit was de eerste blaar way back in April en nu kreeg ik een maand geleden (december) nog zo’n blaar.
Veel sterkte
Jeetje wat een klotenieuws. Heel veel sterkte!
Wat enorm kut dit. Sterkte en liefs
Jeetje wat heftig heel heel veel sterkte en liefs
Ja! Gedurende een periode van een jaar of tien een aantal keer een blaar gehad. Paar maanden ertussen vaak, soms ook langer. Biopt gehad en er is vastgesteld dat het een auto-immuunoorzaak had en daar bleef het bij. Het is ook vanzelf weer gestopt, althans … afgelopen tien jaar geen blaren meer gehad. Ik had het altijd op zachtere/dikkere huid (romp/bovenbenen) en daarmee op plekken die niet in het zicht zitten. Gelukkig, want het gaf echt een diepe kuil/wond als zo’n blaar stuk ging en een lelijk litteken. Weet er verder ook niet echt iets over.
Wat heftig! Veel sterkte
Wat afschuwelijk en eng. Heel veel sterkte