Jij ziet het dus ook? Ik heb geen idee. Heb wel al lange tijd ook vermoeidheidsklachten en erg zware benen. Ook heb ik coeliakie en een trage schildklier.
Ik weet natuurlijk niet hoe het normaal is. Dat kan je directe omgeving je beter vertellen. Maar ik zie wel beetje geel in je oogwit.
Ik vind het ook wel wat geel. Voor de zekerheid even laten checken? Ook ivm je andere klachtenâŠ
Nouja ik weet dus ook niet of ik dit daarvoor ook al had. Denk toch maar even laten checken bij de huisartsâŠ
Mij zou het opvallen ja. Een studiegenoot had geel oogwit en bleek het syndroom van Gilbert te hebben, goedaardig. Maar toch: ik zou ff naar de huisarts gaan.
Ik hoop dat het mee valt. Ben wel even klaar met al die lichamelijke klachten en diagnosesâŠ
Volgens mij kan het ook eiwitafzetting zijn. Het lijkt er op de foto op alsof biet al je oogwit gelig is, klopt dat?
Heb je het idee dat de gele gloed âverplaatsbaarâ is? Zou het voor je eigen gemoedsrust sowieso wel even laten checken bij de huisarts.
Zoals ik het zelf zie zit het echt vooral aan de buitenkanten in de hoeken en is het niet verplaatsbaar. Ja ik ga morgen even bellen of ze voor dinsdag plek hebben. Dankjewel voor al jullie reacties!
Even voor jouw geruststelling: het syndroom van Gilbert is niet zeldzaam en de meeste mensen hebben geen andere klachten dan geelzucht (dus echt totaal onschuldig). Ik heb het en krijg soms gele ogen in periodes van fysieke stress, dus als andere aandoeningen opspelen, bij langdurige vermoeidheid etc.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Dat is fijn om te horen! Ik ga morgen even bellen. Enige vervelende is dat het waarschijnlijk weer via bloedonderzoek gaat en dat is mijn grootste angst. Maar goed even doorbijten dan!
Ja, klopt⊠Dan hoop ik voor je dat het bloedonderzoek het vervelendste gedeelte is en de diagnose meevalt
Dankjewel!
Hebben jullie ervaring met een hele heftige verkoudheid na een pseudokroep? Het is nu een week geleden maar hij heeft nu echt nog een pittige hoest. De hoest klinkt in ieder geval wel normaal en niet zo piepend als tijdens de pseudokroep.
Ik heb al 6 maanden last van mijn stuitje nadat ik lang zit. Als ik dan opsta doet hij gewoon pijn. Ik ben er niet op gevallen oid. Is dit iets waarvoor jullie naar de dokter zouden gaan? Heb het niet zo serieus genomen.
Misschien langs de fysio? Maar je zou natuurlijk even kunnen overleggen met de doktersassistente wat hun het handigst lijkt.
Ik zou even een bekkenfysio bellen. Ik heb dit ook gehad en toen bleek mijn stuitje scheef te staan. Kunnen ze heel makkelijk oplossen.
Heeft iemand een idee wat dit voor een plekje is? Zou het een schimmelinfectie zijn?
Samenvatting
Vind het meer een schaaf/brand wond⊠maar dat zal het wel niet zijn�
Volgens mij is dat het niet. Ik heb in elk geval niets gemerkt, maar lijkt er inderdaad wel wat op. Maar vooral vanwege de schilfers dacht ik aan een schimmelinfectie.
Coeliakie kan op je leverwaardes slaan, dat heb ik ook, wellicht dat het gele daar vandaan komt?