Ik vraag me af hoe je zelf kunt bepalen dat dit het is? Want het zijn vrij algemene dingen toch als ik het zo lees?
Oei hoop dat dit eenmalig was en niet dat ik een katten allergie heb. Ben ontzettend zot op mijn poezenkind.
Ga het in de gaten houden wel
Ik heb dat ook wel eens als ik heel erge last heb van hooikoorts. Wat helpt is antihistamine, oogdruppels en vooral ervan afblijven!
Het zijn hele specifieke klachten en ik herken deze omschrijving enorm. Het is ook niet zeker dat dit is waar ik last van heb omdat het niet is vastgesteld. Maar ik herken me er heel erg in. Ik wilde gewoon weten of er misschien meer mensen waren die hier last van hebben.
Ik zat net in de auto en uit het niets begon ik over heel mijn lichaam te zweten. Echt van kruin tot teen.
Dit is gewoon onschuldig toch?
Ik kan hier best van in paniek raken en gaan hypochondere. En durf hier echt de huisarts niet voor te bellen.
Ik zweet me al heel de dag kapot van dit benauwde weer en ik doe het ook nog.
Hahaha ja nee dat snap ik. Maar dit kwam echt als een golf/vlaag.
Een opvlieger?
Misschien een soort paniekaanval? Ik heb dit soms bij een paniekaanval.
Ik ben bekend met paniekaanvallen. En had dit nu niet. Ik was echt juist super chill aan auto rijden en beetje aan crisissen hahah. Maar lief dat je daar aan denkt.
Kan maar ben nog jong (35)
Peri menopauze kan al 10 jaar voor de start van de menopauze beginnen
@Whitecactus inderdaad
Normale leeftijd voor symptomen perimenopauze is 35-45, normale leeftijd voor symptomen menopauze is 45-55, dus zou in theorie best kunnen.
Maar kan nog tal van andere dingen zijn. Zenuwen of iets in je darmen misschien?
Heeft iemand ervaring met ciprofloxacine 500mg antibiotica en is het écht noodzakelijk om de zon te vermijden? Ik ga naar een festival en als ik het weer moet geloven wordt het volgende week weer 28 graden
De apotheker zei doe een pet op en een lange mouwen shirt aan, maar ik lees nu thuis in de bijsluiter en op internet allemaal horror verhalen over dat je blaren kunt krijgen, zelfs in de schaduw, en dat je je handen elk uur met factor 50 moet insmeren maar dat zelfs dat niet genoeg is… ben ik nu extreem voorzichtig of valt het in de praktijk wel mee? ik ga uiteraard niet zonnen ofzo
Ik geef niet superveel cipro, maar ik heb er nog nooit dit soort drama van gehoord. Iedereen kan pech hebben denk ik, maar met lange mouwen en goed insmeren zou ik verwachten dat het wel goedkomt.
Ik heb dit sinds het gebruik van mijn SSRI ineens, ik weet niet of jij dit ook gebruikt?
Ja dit heb ik trouwens ook mijn god af en toe zo’n zieke hitteaanval
Mmh ja slik ik wel. Maar eerder geen last van gehad.
Hmm oke. Nee geen idee dan. Ik zou het zelf ook gooien op een soort stress/ paniek reactie, of het was te warm in de auto of toch hormoon gerelateerd of een combinatie van alles😅
Recent andere medicatie verhoogd? Ik slik bijv sinds kort atomoxetine voor add en daar krijg ik dit ook van.