Ja maar het is dus echt niet elke dag hoor! Dan was ik al wel gegaan. Het is wel regelmatig, ik denk gemiddeld 1-2 dagen per week. En op de meeste van die hoofdpijndagen is het lichte hoofdpijn, die met paracetamol weg gaat. Op dagen zoals deze, als ik echt een hevige hoofdpijn heb die twee tot drie dagen aanhoudt, helpt paracetamol niet en helpt de combinatie met ibuprofen wel, maar blijf ik hoofdpijn houden. Maar dit soort hevigere hoofdpijn heb ik denk ik gemiddeld één keer per drie-vier-vijf (?) maanden.
@Huismus ah ja, precies. Ik zou zelf ook zeker inschatten dat het stress/stemming gerelateerd is, in elk geval die âlichtereâ hoofdpijndagen die ik vaker heb, en ik denk ook dat het minder voorkomt als het goed gaat of als er gewoon weinig aan de hand is. Ik denk ook dat ik daarom eerder nooit mee naar de huisarts ben gegaan, omdat ik denk: het is gewoon een lichamelijke uiting van hoe het geestelijk gaat
dus dan is er ook niet zo veel (medisch/lichamelijk) aan te doen. Maar goed, ik weet het niet zeker en dan nog vraag ik mij af of het kwaad kan als ik toch met enige regelmaat pijnstillers neem.
Maar goed, ik ga het eens een periode bijhouden dan heb ik wat meer inzicht en kan ik dat eventueel ook met de huisarts delen! En zal water ook meenemen @Freedom, in elk geval even om te kijken of ik zoveel drink als ik denk
maar ik denk wel Ă©cht dat ik genoeg drink doorgaans (al zou het natuurlijk wel kunnen dat het net op/voor die dagen dat ik zoân aanval krijg niet zo is).