Originele verpakking laten. En medicijnpaspoort meenemen.
4 uur staat in mijn bijsluiter.
Ik heb alles in de originele verpakking altijd meegenomen en nam in het begin nog medicijn paspoort mee, maar ik ben in de 30 keer dat ik heb gevlogen nog nooit gecheckt. Mijn moeder had een hele apotheek mee op onze vakantie waaronder zware medicijnen tegen epilepsie, ook die is op de 6 vluchten die we hadden nooit gecheckt. Denk dat als je alles in de originele verpakking plus medicijn paspoort meeneemt het helemaal goed moet komen! Al helemaal als het niet onder de opiumwet valt. Ze krijgen zo veel mensen die medicijnen nemen door zoān poortje dagelijks.
Edit- de eerste keer dat ik naar Schengenland vloog had ik ook een schengenverklaring mee, maar ook daar had niemand naar gevraagd, de tweede keer heb ik de datum op de verklaring aangepast met Photoshop en de derde en alle daaropvolgende keren heb ik hem niet meegenomen.
Ik heb vrij veel van die kleine wratjes in mijn nek. Sommige hebben dezelfde kleur als mijn huis en sommige zijn donken. Kan ik deze zelf behandelen of moet ik hiervoor naar de huisiarts? En waardoor onstaan deze?
Hormonen (zwangerschap), overgewicht, diabetes⦠Heel vaak geen oorzaak.
Dankjewel voor je reactie. Dan plan ik binnenkort even een afspraak in.
Ik wil 100mg zetpillen diclofenac meenemen naar Griekenland.
Hoe neem ik dit het beste mee? Begreep dat zetpillen vrij snel kunnen smeltenā¦
Wellicht denk ik er veel te lastig over na, maar heb nooit meer dan een anticonceptiepil en paracetamol meegenomen op vakantieš
Misschien met een klein koelelement erbij? Je hebt van die hele kleintjes bij zeeman weet ik!
Het maakt toch niet zoveel uit als ze smelten? Want daarna worden ze weer hard in het vormpje waar ze inzitten.
Ik zou me tbh niet door amerikanen laten beĆÆnvloeden op dat gebied want die nemen de wildste dingen voor niks.
Maar je zou Imodium of gaviscon mee kunnen nemen.
Ik heb ineens weer helderrood bloedverlies 4 weken na de bevalling. Het was al een tijdje gestopt. Voel me verder goed. Weet iemand of dit normaal is? Het is niet abnormaal veel
Ben je meer in beweging? Ik was er vlak na de kraamweek ook zo goed als vanaf, en later, denk idd rond 4 weken, opeens weer bloedverlies. Nu met 5,5 week is het ook weer helemaal weg.
Jaa dat zou wel kunnen! Wandelen gaat goed en ik kan ook alweer fietsen.
Dankjewel!
Ja, geen idee? Daarom vraag ik het haha. Weet niet of dat slecht is voor de medicijnen.
Ik hoop het niet want volgens mij zijn alle zetpillen van mān dochter wel gesmolten geweest ![]()
Als ik google kan het wel hun werking veranderen, maar goed nogmaals ik vroeg het niet voor niks haha. Ik heb er geen verstand van
Pfff ik heb weer enorme buikpijn al 3 weken inmiddels en ik was bang dat mijn huisarts weer zou aankomen met dikke darm ontsteking.
Maar gelukkig wordt ik verder onderzocht en gaan we crohn, pba en coeliaki uitsluiten.
Zou dit even doornemen Ik heb een teek | Thuisarts.nl
Je kan het beste morgen even contact hebben als je vermoedt dat het langer dan 24u erin heeft gezeten.
Ik heb ooit een teek laten verwijderen bij de huisarts die er nog maar een paar uur zat en daar wilden ze me eigenlijk al antibiotica voor geven. Mocht toen zelf kiezen, omdat het minder dan 24 uur was, maar zou wel even bellen morgen.