Hoef niet perse tips (mag wel), maar wil gewoon even ventileren.
Ik ben zó klaar met mijn gezondheid dit jaar. Heb galstenen (nu geen galstenen meer te zien op de echo) en een galblaasontsteking (die niet behandeld is met antibiotica, dat was men even vergeten😅) gehad. Besloten om af te wachten met de chirurg, maar die ontsteking blijft maar sluimeren met af en toe een opvlamming. Het was 1x per maand, wat prima te doen was. Alleen nu (vlak voor vakantie) ineens 5x in 2,5 week. Wat een ellende en ik weet niet wat het triggerd helaas.
Als dit zo blijft mogen ze hem er per direct uithalen. Kan moeilijk iedere keer een diclofenac 100mg zetpil nemen als het zo vaak komt (werken wel goed overigens).
Daarnaast gaat mijn blaasjeseczeem ook maar niet echt weg. Steeds ben ik afgebouwd met de type 4 hormoonzalf (waar mijn huid echt belachelijk dun van wordt) en na 2 a 3 weken zit heel mijn hand weer onder. Allergietest van allerlei stofjes gehad, kwam niks uit. ![]()
En opzich is dat blaasjeseczeem niet zo erg, maar in mei lag heel mijn hand open door verkeerde behandeling en kon ik niks meer met die hand. Dat wil ik echt niet nog een keer.