Ja heb ze al gemaild met foto’s en kreeg dus net terug dat ze het morgen gaat laten zien aan de huisarts.
Nee van de dokter. Maar dat dan maak je een gootje van je oog en doe je daar een klodder in. Met druppelen moet je toch omhoog kijken het licht in.
Thnx allemaal voor de amandelsteentips. Ik ga gorgelen met zout water en de haarspeld proberen!
Ik vind het best wel raar dat ze dit morgen pas laat zien
sorry dat helpt niet voor geruststelling hahaha
Ja ik ook haha, ergens denk ik: nou dan zit er geen spoed achter dus dan is het vast een goed teken. Anderzijds denk ik: zie je nou wel, die van maandag heb je ook niet aan de huisarts laten zien maar zelf gewoon een standaard verhaal over een hematoom getypt!! ![]()
Een lichte ontstekingsreactie is niet gek als het lichaam een groot hematoom aan het opruimen is. Als je verder niet ziek erbij bent en geen koorts hebt is het een kwestie van koelen, PCM zo nodig en de tijd zijn werk laten doen.
Edit: er bloedt heus niets meer actief.
Dank!!
PCM, is dat een paracetamol?
Haha ja, alleen nodig bij pijn.
Top, dankjewel voor de geruststelling!
Sorry misschien voor mijn irritante updates, maar na een buikecho wordt ik toch doorverwezen naar de gyn om endometriose of andere afwijkingen uit te sluiten. Ik hoop echt dat ik snel terecht kan (want over 5 weken vertrek ik naar Japan en met deze pijn wilt ik dat écht niet). En ik hoop dan écht dat ze iets vinden want ik trek deze buikpijn zo onwijs slecht.
@ciselering als iets gehoord van jouw arts?
Ahhh wat vreselijk naar jouw situatie! Ik heb erg last gehad van vleesbomen en had op een gegeven moment ook elke dag buikpijn. Kost zoveel energie… hoop dat ze snel achterkomen wat het is joh! Ik leef met je mee wil ik zeggen met mijn anecdote
Bleh!
En ja het is gewoon een bloeduitstorting die naar beneden zakt dus niks aan de hand als het goed is gelukkig ![]()
Ik heb al weken een wondje aan het begin van mijn neusgat wat maar niet weg gaat. Het doet geen pijn maar ik ‘voel’ het wel de hele tijd. Ik smeer er nu steeds vaseline. Heeft iemand een beter idee wat ik er op zou kunnen smeren en het hopelijk weg gaat?
Na alle krentenbaard verhalen is dat waar ik aan denk en anders zou ik er juist een tijdje niks opsmeren en er ook echt niet aan zitten. Als het gewoon een wondje is zou het dan wel moeten genezen.
Idd echt afblijven en als het niet overgaat even naar de huisarts
Denk niet dat het krentenbaard is. Volgens mij is het ontstaan vanuit een puistje… maar niks er op dus? Voelt zo gek maar ga daar maar even voor dan
Als jij aan puistjes zit/krabt, kan het wel daar uit ontstaan.
Zelf ook op die manier krentenbaard in m’n gezicht gehad.
Wellicht even op thuisarts de symptomen van krentenbaard opzoeken?
Beetje een domme vraag maar hoe werkt een bezoek aan de fysiotherapeut? Kan ik gewoon een praktijk bij mij in de buurt opzoeken en een eerste afspraak maken?
Ik heb fysiotherapie in mijn verzekeringspakket zitten. Moet ik dan nog ergens op letten (tarieven ofzo?)? Of kan ik gewoon bij een willekeurige fysio een afspraak maken?
Ja, je kan gewoon een afspraak maken, voor fysio heb je geen verwijzing nodig! Je moet wel even checken of jouw fysio een contract heeft met je zorgverzekeraar overigens.
Voor de zekerheid even checken of je zorgverzekeraar een contract heeft met de fysio. Dat kun je op de website van je zorgverzekeraar wel checken!
Ik zou er zinkzalf op smeren, wel met een wattenstaafje, omdat je niet zeker weer of het besmettelijk is.