Ughhh ik heb mijn huisarts al gemaild maar kreeg net terug dat de assistent het morgen aan de huisarts gingen laten zien en ik heb NU geruststelling nodig ![]()
Ik heb een week geleden bloed laten prikken en ondanks dat het in 1x prikken goed ging is het echt een enorm grote blauwe plek geworden. Dat heb ik noooooit. Ik heb wel eens blauwe plekken maar ben er denk ik niet gevoelig voor?
Nu is er sinds gisteren een rood stuk bij gekomen, wat ook wat lijkt te gloeien (ik weet gewoon niet meer wat ik voel op dit moment, zo zit ik in mijn hoofd hiermee haha). De spier rond mijn elleboog is ook al een paar dagen wat gevoelig, als een soort heel lichte spierpijn. De reden dat ik hier zoveel stress van heb is niet omdat ik denk dat ik dood ga maar omdat ik trouwfotograaf ben en ik zaterdag en volgende week bruiloften/mijn drukste week heb die ik NIET kan missen.
De foto’s natuurlijk!
Samenvatting
Hoe het was begin deze week (heb maandag deze foto ook al gemaild naar de huisarts op aandringen van vrienden)
En nu:
Mijn eigen vermoeden is dat ik maandagavond bij sportles, waar ik alleen mijn benen heb getraind, toch misschien met een apparaat net wat teveel druk heb gezet (door me ergens aan vast te houden bijv.) en er weer iets is gaan lekken? Het lijkt ook wat te gloeien. Als ik logisch nadenk weet ik ook niet wat er aan gedaan kan worden behalve rust nemen, maar misschien ben ik gewoon intern aan het doodbloeden met 5 tromboseproppen weet je wel?!?!?!
![]()