Oef, hoop niet dat dit net zo hardnekkig wordt haha.
Dankjewel voor je antwoord! ![]()
Bij voetschimmel helpt bij mij crème met miconazolnitraat. Kun je gewoon bij de Kruidvat kopen voor 6,99! Daktarin is maar liefst €10 duurder met hetzelfde werkzame ingrediënt dus echt niet nodig om dat te kopen
Terbinafine heeft bij mij altijd beter gewerkt (in ieder geval bij ringworm). Ook bij de drogist te koop.
Ja ik las iets over Lamisil Once, daar zit terbinafine in, dat je het maar één keer goed hoefde te smeren oid, lijkt me wel fijn. Misschien dat ik dat vandaag even ga halen.
De laatste tijd ben ik best vergeetachtig, en deze week vergat ik terwijl ik in de auto zat opeens hoe het knipperlicht werkte. Ik gebruikte de verkeerde hendel waardoor de auto van de D in N ging. Gelukkig zat mijn partner naast me, en die had door wat er was misgegaan. Daarnaast heb ik ook een aantal keer in de supermarkt mijn pincode vergeten die ik al jarenlang heb (en ik moet hem ook nog regelmatig invoeren, heb geen betalen per telefoon ofzo). Is het gek om hiermee naar de huisarts te gaan? Voelt zo overdreven, maar zeker na dat autoincident maak ik me een beetje zorgen.
Nee, niet overdreven, gewoon afspraak maken.
Ik heb niet echt een vraag maar heb een moedervlekje aan de zijkant van mijn lichaam naast mijn borst. En net voelde ik dat hij loslaat en het bloedde ook. Ik ga morgen meteen de dokter bellen maar ben meteen bang ![]()
Mensen zijn hier altijd zo nerveus over, maar moedervlekken die los laten zijn meestal juist helemaal niks ergs, zijn vaak zelfs meer wrat-achtige plekjes dan echte moedervlekken. Maar gewoon laten checken hoor, maar 9 van de 10 keer echt geen reden tot zorgen.
Oh dank je! Dat helpt een beetje.
Ik heb ook 2 van deze plekjes die standaard wat bloeden als ik er per ongeluk langs ga. Volgens mij zijn het ouderdomswratjes!
iellll ![]()
Ik hoop dat dat het is dan, dank je!
Geen idee of ik dit beter hier of in een zwangerschap gerelateerd topic kan plaatsen, maar ik ben 6 weken geleden bevallen en tijdens mijn zwangerschap waren m’n darmen al klacht nummer 1. Maar nu lijkt het nog erger te zijn. Heel onsmakelijk maar het lijkt niet goed verteerd/vettig en flinke darmkrampen die wel wat minder worden als er lucht uit gaat, maar die lucht is echt zo ontzettend smerig. Echt een zwavellucht. Ongeveer 2,5 jaar geleden is mijn galblaas verwijderd en daar heb ik eigenlijk helemaal geen last van gehad in mijn ontlasting, zou dit daar toch nog mee te maken kunnen hebben?
Ik ben benieuwd of er iemand is die dit enigszins herkent. Heb voor donderdag een afspraak kunnen maken bij de huisarts maar wilde in de tussentijd toch even hier navragen, maak me er wat zorgen om…
Dit lijkt op de klachten van mijn partner en zij is lactose intollerant. Ben je daarmee bekend? Haar klachten worden altijd erger in tijden van stress, onrust en weinig slaap.
Bij een zwavellucht denk ik aan Giardia, zou daar in ieder geval via de huisarts vragen om op te testen met een kleine baby.
Verder super vervelend, maar ik heb die medicijnen ook vaak onrustige darmen een probiotica helpen mijn darmen tot rust komen.
Je klachten over de ontlasting zelf herken ik niet maar de winderigheid en lucht erbij wel. Ik had dat geloof ik ook na m’n eerste bevalling.
Ik heb morgen een afspraak staan voor de coronavaccinatie, maar nu heeft mijn vriend corona. Ik test nu nog negatief. Wat kan ik het beste doen met de vaccinatie? Juist wel of niet gaan?
Ik wist niet dat dit nog een ding was maar zal wel aan mij liggen
Maar zolang jij negatief bent zou ik gwn gaan
Er is vast een informatienummer dat je hiervoor kan bellen.
Ik zou 'm verzetten tot je vriend beter is en jij niet ziek bent geworden. Dus 3 weken ofzo?
Ik heb sinds 2 dagen het gevoel alsof er iets in m’n oog zit, maar ik zie er niks in zitten. Het is alleen als ik m’n lenzen uit doe, zodra ik ze weer in doe is het weg. Zou het een krasje kunnen zijn die ‘‘beschermt’’ is door m’n lenzen?