ik durf hier niet voor de HAP te bellen want ik ben bijna zeker dat ik aan het hypochonderen ben. Maar zal iemand mij toch gerust kunnen stellen ipv chatpgtp. Ik heb sinds een uur een tinteld gevoel op de bovenkant van mijn wang. Het komt met golven het voelt een beetje alsof er een tandarts verdoving aan het uitwerken is. Mijn hoofd gaat dan gelijk de gedachten maken⦠tia/beroerte etc⦠maar alle testjes gedaan en functioneer nog. Maar ik blijf er ongerust over. Foto van plek. (google)

Pff misschien TMI maar ik word geeeek. Ik heb al weken veel en stinkende afscheiding. Het ruikt zuur/muf. Ik ben naar de huisarts geweest en getest op soas en bacteriƫle vaginose maar dat is het niet. Behandeling tegen schimmelinfectie gedaan, helpt ook niet. Vervolgens een stopweek met de pil gehouden omdat ik las dat dit invloed kan hebben, maar het is nog niet weg. Ik was alleen met water en draag zoveel mogelijk katoen. Maar ik ruik de geur ook als ik gewoon zit op werk en merk dat ik niet eens dicht bij collegas durf te staan omdat ik bang ben dat anderen het ook ruiken. De HA gaf aan dat het kan horen bij normale wisselende afscheiding, maar het lijkt mij dat dat niet zo heftig is en zo lang aanhoudt? Heeft iemand hier misschien nog een idee.
slapen zonder ondergoed en broek al geprobeerd?
Dat is helaas te koud bij mij
Ik slaap meestal wel zonder ondergoed maar met pyamabroek aan.
Spierspanning in je rug/nek? Trekt bij mij vaak door naar dit soort plekken.
Nee daar voel ik geen spanning zitten. Wel in mijn kuiten. Maar lijkt mij er los van te staan�
Zou het wellicht een magnesium tekort kunnen zijn?
Ik slik al bij. Niet geprikt erop.
Hoezo blijf jij denken dat hier posten je helpt. š«
Dit is ook gewoon een symptoom van paniek, ookal heb je niet actief een paniekaanval misschien. Ik had dit ook altijd toen ik paniek had en omdat je je er dan zo op focust en er alleen maar meer paniek van krijgt blijft het aanhouden. Rustig aan
Misschien placebo of toeval, maar bij mij is het over gegaan nadat ik ben gestopt met elke dag ontbijten met magere kwark, en ik daarnaast op advies van de HA assistente een aantal dagen Yakhult heb gedronke
Ik ontbijt al vrij lang elke dag met yoghurt, dus dit is wel een goede om te proberen! Thanks.
Ik herken dit en heb ook hierover gepost
Het is bij mij nu een stuk minder, had het vooral met warmer weer door broeien en zweten
Had een soort smetplekken en daarvoor zalf gekregen. Dat heeft wel wat geholpen, maar het is niet 100% over
Ik heb even je berichten teruggezocht! Het is bij mij geen zweet of van schuurplekken, maar echt duidelijk mijn afscheiding.
Vervelend dat het bij jou ook al zo lang aanhoudt zeg
Het maakt je inderdaad echt mega onzeker .
Ik zou morgen even bellen naar je huisarts. Je oren horen toch leeg te zijn na uitspuiten?
Ik was benieuwd of dit nog effect heeft gehad? Mijn eczeem is namelijk nog steeds niet weg en de huisarts wil me niet meer doorverwijzen naar een dermatoloog omdat volgens haar alles wel is uitgesloten nu.
Ik wil dus nu de komende tijd helemaal niks meer smeren, alleen wassen met water en kijken wat er dan gebeurd. Maar wat voor tandpasta en shampoo heb jij gebruikt in die tijd? Ik geloof dat die zoute Parodontax wel mag, maar qua shampoo ben ik nog aan het zoeken.
Oh, en mocht het hebben geholpen, wanneer begon je effect te merken? Ik zit op dag 2 en die droge huid voelt echt killing, maar moet echt even doorzetten nu.
Het is water en komt wel vaker voor, heb dit wel vaker maar meestal niet zo lang. Ik heb alleen het idee dat het niet vanzelf weggaat
Denk dat ik morgen wel sowieso even voor advies bel idd ![]()
Nou ik ālekā soms dus ook, nog steeds.
Ben niet meer teruggeweest, iets teveel andere dingen aan mn hoofd, dus moet daar wel iets mee nog.
Hopelijk voor jou ook snel een oplossing, hele vervelende klacht!
Ik gok dat je dit allang geprobeerd hebt, maar anders hierbij nog de tip die mij hielp. Hard de oorlel naar beneden trekken en je tegelijkertijd je hoofd naar de betreffende schouder kantelen. Dus met je rechterhand je oorlel naar beneden, rechteroor op rechterschouder leggen.
Echt een naar gevoel en geluid is het, hopelijk gaat het snel beter.
Hoezo zo onaardig? Ik mag dit toch gewoon hier vragen?