Dat zou je denken ja. Al laten ze je wel denken dat er goed naar gezocht wordt…?
Thanks, Neoral sla ik ook op haha. Had gehoopt dat Tavegil icm Prednison zou helpen maar nee, ook niet het beloofde suffige gevoel haha
Xolair. Dat schijnt nu de nieuwe oplossing te zijn. Is een astmamedicijn. Als ik ooit klaar ben in het ziekenhuis wil ik dat ook eens gaan opperen.
Ok dat waren mijn laatste ingevingen!
Ennn castorolie smeren op je huid!! Ja gaat er minder van krabben en helpt tegen de jeuk. Het blijft echt op je huid liggen.
Nu echt klaar. Heel veel succes!!
(Maar die neoral moet je liever niet willen)
Jaa ik vind koffie ook best lekker zo nu en dan maar drink het hierom bijna nooit meer. Zo jammer. Ben benieuwd of iemand hier een verklaring voor kan geven.
Help. Dochter van 1,5 is al 3 uur lang aan het overgeven. Continu om de 15-30 minuten geeft ze over. In het begin kwam er echt nog wat uit. Nu is het voornamelijk slijm. Is dit te stoppen? Moet ik de dokter bellen?
Ja heb ik! Maar ze had vanaf 2 uur niet meer overgegeven. Ik heb d’r nog een uur rechtop gehouden en daarna naast me in bed gelegd. Toen heeft ze daarna wel prima geslapen.
Vanochtend heeft ze veel gedronken, niet zo veel gegeten. Ze is nu bij gastouder en ik zou het horen als t niet ging. Dus ben benieuwd. Ze leek wel weer redelijk oké
Ik heb dit vooral met sterke koffie of met cola, dus bij mij wrs wel caffeine gerelateerd
Hoe is het nou met haar?
Ja ze lijkt wel opgeknapt. Maar vanmiddag ging ze wel opeens weer mega hard huilen en af en toe nog steeds mega erg slikken, alsof ze iets weg slikt. Maar ze loopt ook wel gewoon rond en bij de gastouder heeft ze zich ook goed gedragen. Zo kijken hoe het met eten gaat!
Ik had 5 weken geleden koorts, en nu gewoon weer (gemeten). Dat is toch niet normaal? Ben echt weet ik het hoe vaak ziek in de herfst/winter en lente :s
Kan ik hier iets mee? Word er gek van om me elke maand algeheel malaise te voelen.
(En vitaminesupplementen moest ik laten liggen dus daar kan ik niks mee).
Lijkt wel of de oplossing is om altijd maar zieke mensen te mijden :s
Maar dan kun je toch maar 1x ziek worden voorkomen? Elke keer dat ik nu weer ziek ben, betekent volgens mij dat een nieuwe (groep) influenzavirus mij ziek heeft gemaakt.
Overigens ben ik dan meestal goed verkouden (ik snotter nu wat af) en dat is geen griep…
Wat voor koffie drink je? Ik kan niet tegen ‘zelfgezette’ koffie (filter, french press, …) maar drink wel vaak koffie uit een espressomachine, dus onder hoge druk gezet, en dan heb ik meestal geen last. Bij mij is het wel vooral misselijkheid dus misschien niet helemaal hetzelfde als bij jou.
In koffie zit wel meer cafeïne dan in cola dus zou kunnen dat je anders op koffie reageert.
Ja misschien toch maar overwegen dan.
Voel me zo naar bleg
Ik ga nu weer aan de Prednison en 2 soorten antihistamine. Als dat na een maand niet voldoende werkt, dan krijg ik die Xolair injecties. Schijnen wel heel goed te werken dus zou dat het liefste vandaag nog krijgen altijd maar afwachten wat die pillen doen.
Gisteren naar de HAP moeten gaan ivm enorm opgezwollen hoofd pff. Zakt nu een beetje weg gelukkig, hopelijk zakken alle plekken en bulten ook zo weg.
Als ik begin aan die Xolair laat ik je wel weten hoe dat gaat, als je dat wil.
Als ik na een wandelingetje van drie kwartier thuis kom, heb ik veel last van m’n voeten (voel het tijdens het wandelen al). Ze zijn dik, rood, warm en m’n aders zijn opgezwollen. Ook als ik m’n been hoger heb dan het andere been, verschillen m’n voeten van kleur. Wat kan dit zijn?
Ja houd me op de hoogte!!!
Succes
Huisarts?
Ik heb best hoge koorts en rillingen en hoesten en neusverkoudheid etc. Maar ik werd opeens uit een dutje wakker van een stekende pijn links in mijn onderbuik. Nu ben ik wat hypochondrisch en meteen bang dat er iets met mijn eileiders ofzo is :s Gisteren bloedde ik namelijk en vandaag niks. Dacht dus dat mijn menstruatie een week te vroeg was. Maar de kans op griep/verkoudheid is groter dan een ontstoken eileider toch?
Soms maak ik mezelf echt gek :s
Wat kan ik doen om beter om te gaan met benauwdheid?
Ik heb al een kussen onder mn matras liggen op aanraden van fysio.
Is niet supererg, maar als ik lig heb ik er wel wat last van (met fysio al bezig om het minder te maken). Vooral met stress en paniek.
(Arts zegt dat alles goed is en dat dit wel kan en erbij hoort). Is vooral ook als ik plat lig dus
Lief dat je het vraagt! Veel wakker geweest. Voel nog wel gekke pijntjes in mijn onderbuik maar staat niet op de voorgrond. Nog steeds koorts zo te voelen dus dat wordt weer een fijn dagje maar niet heus… klaar mee.