Ik heb gemiddeld anderhalve week per cyclus (ik hou het maar een beetje bij in m’n Clue-app) erg pijnlijke, gevoelige borsten. Dan voel ik ook wat bulten zitten. Nu heb ik echt duidelijke(re) opgezwollen klieren aan de bovenkant van m’n borst, richting mijn oksel. Normaal gesproken zijn m’n borsten dus pijnlijk en voel ik een soort schijven, nu definieerbare bultjes.
Kan dit kwaad? Moet ik dit laten nakijken, of is dit echt een cyclusding? Ik heb er nu ongeveer drie maanden last van. Ik heb een spiraaltje (de tweede nu sinds augustus, hiervoor nooit last van gehad)
Ik heb sinds 3 dagen denk ik jeukende bulten over mijn hele lichaam. Lijken er steeds weer een laar bij te komen en weg te gaan. Ik word helemaal gestoord en ik gebruik Azaron tegen de jeuk. Lijkt niet heel goed te helpen, maar ik slaap door de jeuk zo slecht. Daarbij vond ik dat als je veel jeukende bultjes hebt het ook wel eens bedwantsen konden zijn
. Ik heb al mijn hele bed ondersteboven gegooid, maar zag niks. Heeft iemand nog tips tegen de jeuk en kan iemand mij vertellen dmv de foto’s of het muggenbulten zijn?

. Dus toen kwam ik bedwantsen tegen en kreeg ik echt overal jeuk hahah.