Het grote medische vragen-topic

Nee hoor. Kan tussen de 60 en 80 inzitten zegt Google.

1 like

Ja dat heb ik ook. Ik sport veel meer dan mijn vriend. Mijn Rust is 75 en die van hem 55. Tsjah kun je niet veel aan doen. Zo is het eenmaal.

1 like

Oh dat heb k wel eens! Ook geen idee hoe dat kan

Ik heb sinds een week pijn aan mijn pink. Het is de pink waar mijn hand op rust als ik mijn telefoon gebruik, dus ik twijfel of dat de oorzaak is. Ook lijkt de pink iets verdikt in vergelijking met de andere pink en ben ik bekend met carpaal tunnel syndroom, ik heb alleen geen last meer in mijn polsen.
De pink buigt niet echt mee (andere vingers zijn automatisch gebogen) en de pijn is krampend.
Iemand bekend hiermee?

Weet iemand wat dit voor vlekken zijn?

Pigmentvlekken misschien?

Ja, goed plan. Heb gelijk een afspraak gemaakt bij mijn huisarts.

Waarom werkt een verdoving minder als er een ontsteking zit (dit was bij de tandarts)

Bacteriën maken een zuur milieu en de verdoving werkt daarin minder goed, daarnaast is de doorbloeding beter waardoor de verdoofvloeistof meer verdunt en sneller afgevoerd wordt.

1 like

Ik zit dus ook opeens helemaal onder. En geloof niet dat het muggenbulten zijn want normaal krijg ik van die enorme plekken die eerst pijn doen. Dit is alleen jeuk en kleine bultjes :sob:

Ik heb er sinds gister/vandaag ook een hoop, maar ging er wel gewoon vanuit dat het mini muggenbultjes zijn. Ook omdat ik de laatste nachten ws meer zonder deken dan met deken op me heb geslapen door de warmte.

Hm ja, mijn slaapkamer is dus altijd hermetisch afgesloten met horren enzo. En ik heb dus nooit muggen. Heb vannacht ook nog liggen speuren maar geen enkele gezien. En een aantal bultjes heb ik nu opeens terwijl ik de hele dag op kantoor heb gezeten. What is the truth?!

Ja vreemd. Wat het ook zijn hoop dat ze snel weer verdwijnen want word gek van de jeuk :-1:

1 like

Mijn zoontje heeft al vanaf dat hij 6 maanden is vergrote lymfeklieren in zijn nek. ( hij is nu bijna 3) ze worden niet echt kleiner ( zijn kleine knikkertjes) eentje is zelfs een halve cm groot.

Normaal horen die dingen na infectie weer klein te worden maar deze worden alleen maar groter lijkt wel.

Morgen naar zk voor echo voor de zekerheid.

Ze voelen wel soepel aan zegt mijn huisarts en ze zitten niet vast,
Maar vind het wel erg spannend :cold_sweat:

Wat klote! Dit ziet er wel hetzelfde uit als die bultjes die ik heb in ieder geval. Ik heb wel eens gehoord dat er best wat verschillende muggen zijn, ook in Nederland, en dat je dus verschillende reacties erop kan krijgen. Maar goed verder heb ik er 0.0 verstand van haha. Wat ik wel weet is dat toen ik nog kind was, ik ook van die giga bulten kreeg die ook pijn deden.

@Boommm jij ook al :weary::weary: Misschien zijn het speciale FF bultjes ofzo haha.

Ja, blijk ik opeens allergisch voor jullie allemaal. Zou me niks verbazen :sunglasses:

1 like

Ik heb ze ook en mijn baas ook! Wisten allebei ook niet wat het kon zijn.

Die van mij is in rust rond de 95

Dacht nog even dat de katten vlooien hadden misschien. Maar ook niet. Jezus man. Ik heb ook de hele tijd opeens nieuwe. Nu weer in mijn nek. Moeten wel hele valse muggen zijn dan.

Bij mij ziet zonneallergie er ook zo uit, ze hadden bij de kruidvat altijd chille zonneblaasjesgel, maar ik las hier laatst ergens dat die uit het assortiment zou zijn :flushed:

1 like