Ik ben 3,5 week geleden gevallen, en heb me toen opgevangen met m’n hand/pols. Pols deed toen goed zeer, en bij bewegen (ook van m’n duim) trok er een pijnscheut door m’n hele arm. Pols is wel dik geworden maar er was geen zichtbare bloeduitstorting. De zwelling was na een aantal dagen weg en verder ziet het er normaal uit, niet scheef of iets. De eerste dagen heb ik er flink last van gehad en hem zoveel mogelijk ontzien, daarna voorzichtig weer gaan gebruiken maar daarmee begon ik ook weer meer last te krijgen. Ik heb hem nu twee weken telkens in een rekverband als ik hem moet gebruiken, en probeer hem wel te gebruiken maar niet te zwaar te belasten. Nu begin ik sinds een paar dagen weer meer last te krijgen, met een vrij zeurende pijn waar ik nu ook pijnstilling voor heb ingenomen. Ik ging steeds uit van een verstuiking/kneuzing, maar nu zei iemand tegen me dat het ook wel eens gebroken kon zijn. Ik had er zelf niet aan gedacht omdat dat naar mijn idee nog meer pijn zou moeten doen, maar volgens die persoon viel dat wel mee. Hoe waarschijnlijk is dit, en zou ik er iets mee moeten/kunnen als het daadwerkelijk zo is? Omdat het dus al bijna een maand geleden is vraag ik me af hoeveel zin het heeft om nu nog naar de dokter te gaan, ook omdat ik niks scheef zie staan wat recht gezet zou kunnen worden.