Ik had bloed bij mijn plas… paniek.
Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat er bijvoorbeeld wat endometriose plekjes rectovaginaal zitten? Maar ik weet niet of je daar echt kramp van krijgt, meer pijn tijdens ontlasting…
Weet je zeker dat het uit je plasbuis kwam? Kan het geen ongesteldheids bloed zijn?
Als je zeker weet dat het uit je urinebuis komt kan je het beste even naar de huisarts voor een kweekje, het kan mogelijk blaasontsteking zijn. Heb je ook buikpijn of pijn bij het plassen? Tot die tijd veel water drinken en eventueel cranberry capsules.
Ik heb net gepraat met @keekie en die zei hetzelfde. Ik kan niet naar mn eigen huisarts maar zou wel langs kunnen ergens anders als passant, kan ik dan gewoon naar binnen lopen en het uitleggen? Ik ben nu aan mn 2e halve liter water bezig. Heb geen pijn en ook niet echt aandrang.
Ik zou even bellen naar die praktijk en je vraag voorleggen, waarschijnlijk kan het wel. Beterschap!
Thanks!!
Hmm nee ik heb echt alleen krampen/ nee eerder messteken tijdens mijn menstruatie en echt aan de voor en achter kant
echt heeeeeel vervelend nog steeds
Heeft iemand hier verstand van de pil? Mijn pil is uit de productie gehaald, waardoor ik moet overstappen op een andere. Nu moet ik dus niet een stopweek houden, maar de strip afmaken en meteen overgaan naar de nieuwe strip. Ik dacht vannochtend dat ik de strip had afgemaakt en had toen de nieuwe genomen, maar er zat nog 1 in de vorige strip. Kan dit kwaad? (Ik neem weleens halve strips en zie vaak mensen zeggen dat je de hele strip altijd moet afmaken dat is meteen ook een vraag als je kennis hebt haha)
Ik denk niet dat het kwaad kan als het alleen de laatste is, kleine slag om de arm, want ik weet natuurlijk niet welke 2 soorten je hebt zijn en of daar nog haken en ogen aan zitten.
Je moet altijd bij voorkeur een hele strip achter elkaar gebruiken (bij een 1-fase-pil, bij meer-fase-pillen geldt dit alles niet), maar als je daarna doorslikt en dan halverwege de tweede strip stopt is er geen probleem, behalve dat het misschien voor je administratie lastig is om bij te houden wanneer je dan weer moet beginnen.
Middenin de eerste strip na een stopweek stoppen is onverstandig, afhankelijk van op welke dag je precies zit en wat je daarna doet qua lengte van stopweek etc. ben je dan mogelijk onveilig.
Ik slik zo’n 3 maanden altijd door en doe dan in de laatste maand weleens kijken wat uitkomt qua dagen! Dus ik neem aan dat het dan geen kwaad kan?
Ik heb het laten doen met 2 wratten die er ook al jaren zaten. Het was een soort venijnig prikje en aangezien de wrat op de bal van mijn voet zat liep ik de eerste dagen een beetje vervelend maar echt pijn valt heus wel mee. Ik had op allebei mijn voeten eentje op dezelfde plaats en zou het niet meer tegelijk laten doen want ik kon op beide voeten niet helemaal steunen. Met een dikke pleister en een dikke sok lukte het trouwens heel wat beter om te steunen op mijn voet, blote voeten was lastiger.
Ik zou het gewoon laten doen hoor! Ik heb een lage pijngrens haha en ik vond het echt goed meevallen. Je voelt het een paar dagen wel, het is wat gevoelig maar echt pijn zou ik het niet noemen.
Ik vond het niet echt pijnlijk. Tuurlijk is het ff kut, maar dat is snel weer over! Succes!
Een ongeveer medisch gerelateerde vraag;
Ik ben vorige week bevallen en de huisarts belde mijn man of ze even langs kom komen. Wat volgens mijn verloskundige gewoon normaal was. Ze heeft naar het hartje van de baby geluisterd en aan haar heupen gevoeld.
Dag erna krijg ik een rekening omdat zij een passant zou zijn? Terwijl we nog gevraagd hebben of wij haar officieel moeten inschrijven bij de praktijk of dat dat van zelf ging. Dat zou allemaal geregeld zijn.
Het lijkt me niet normaal dat we moeten betalen voor een visite die ze zelf plant en waarbij ze niks doet wat in het ziekenhuis niet al gebeurd was?
Valt echt mee! Ik had er een onder de bal van mijn voet en goed diep. drie keer laten bevriezen, maar het ging niet weg. Toen uiteindelijk van de dermatoloog een of ander hardnekkig spul gehad. Het is even een beetje voorzichtig doen de eerste 1-2 dagen, maar je went er wel aan en loopt gewoon een paar dagen voorzichtiger. Pleister en dikke sok hielpen goed.
Ik heb twee van die vetbobbels op mijn hoofd, onder mijn haar. Ze zijn circa 0,5 en 1 cm in diameter. Niet zichtbaar of pijnlijk, maar ik merk dat ik mij er aan stoor, bijv bij haar borstelen/wassen. Als ik mijn haar weer even stijl gedurende de dag. Altijd maar die bobbels op mijn kop. Wil ze dus eigenlijk later verwijderen, iemand ervaring?
Ik heb dit ook heel erg met perioden. Kan dan niet staan of zitten. Liggen helpt altijd het beste. Brandende pijn net onder je ribbenkast die erger wordt als je er op duwt. Ik kreeg omeprazol aangeraden door de huisarts, te koop bij Kruidvat. Hielp bij mij een heel klein beetje de laatste keer maar misschien is het wat voor jou?
Nee dat is niet normaal. In principe wordt een baby gewoon ingeschreven in de praktijk bij de ouders (ik vraag dat altijd wel even na bij de ouders, of dat inderdaad de bedoeling is), waardoor een visite gewoon gedeclareerd kan worden door de huisarts en je geen rekening hoort te krijgen. Ik zou de praktijk even bellen.
Ik zou even de huisarts bellen. Als je veel pijn hebt kun je je ook niet concentreren op je werk.
Je gezondheid gaat voor op je werk.