Ik heb 3 maanden geleden mijn pols gekneusd, lang last van gehad maar kan hem nu weer normaal gebruiken, alleen echt zwaardere belasting mijd ik nog omdat ik dan toch merk dat ik weer pijn krijg. Nou heb ik vandaag voor het eerst achter het koffiezetapparaat gestaan op m’n werk en hem wat meer belast dan normaal. Voelde hem een beetje maar niks geks, alleen nu had ik vanavond het gevoel alsof er iets niet helemaal goed zat/moest knakken, dus ik draaide hem een paar keer rond. Had ik blijkbaar niet moeten doen, want nu kan ik m’n hand niet meer naar voren buigen zonder heel veel pijn? Zowel de beweging naar voren (waardoor je hand dus in een hoek op je pols komt te staan, zeg maar) als de beweging terug zijn erg pijnlijk, voel het vooral over de bovenkant van m’n pols en op het stuk wat van m’n duim naar m’n pols loopt, dat was ook de plek waar ik die kneuzing het meest voelde. Zou dit met die kneuzing te maken kunnen hebben of is dit een losstaand ding? En ik heb die beweging wel echt nodig morgen, kan ik hem voor nu beter blijven bewegen of even rust houden?