Niet echt een medische vraag, maar ben benieuwd hoe andere dames/huisartsen hierover denken.
Ik ben ontevreden over mijn praktijk om meerdere redenen, maar ik probeer ondertussen al 1.5 week de praktijk telefonisch te bereiken om een afspraak te maken. Ze nemen niet op, drukken weg, noem het op. Niet afgelopen vrijdag maar die ervoor kreeg ik te horen dat ik de week erna even moest terugbellen voor een afspraak, maar vervolgens kreeg ik ze die hele week niet te pakken. Afgelopen week wel de gedeeltelijk ingesproken en binnen 3 kwartier kreeg ik app van de apotheek dat het klaar lag (blijkbaar luisteren de assistenten van de praktijk dát wel af). Vanmorgen weer de hele ochtend gebeld en werd er pas tegen half 11 opgenomen en vroeg ik om een afspraak. Of ik het redde binnen 6 minuten in de praktijk te zijn. Nee, dat haal ik niet. Oh nou dan heb ik deze hele week en volgende week tot en met donderdag geen plek. Sorry??? Als jullie hadden opgenomen had ik prima vanmorgen langs kunnen komen.
Mijn huisarts doet besnijdenissen, botox, Ramandan cursussen in de praktijk (…), maar met een medische klacht is hij amper te bereiken. Great.
En ja, ik probeer al een tijdje een nieuwe praktijk te zoeken, maar ook dat is best lastig (vol of niet binnen postcodegebied etc).