Ik heb sinds vanmorgen weer heel veel last van mijn nek. Loop al een jaar bij de fysio hiermee en dat helpt redelijk. Maar vandaag is het heel extreem.
Wat kan ik nog meer doen nu?
Heb pas woensdag weer een afspraak…
(Kan morgen bellen, maar dan moet ik bij een andere want de mijne is er 2 dagen niet :()
Ik heb dit per ongeluk geliket en ik krijg het niet meer weg, sorry!
Ik ben hartstikke duizelig dit weekend. Ik eet echt voldoende en ben ook extra zoute dropjes gaan eten. Ik ben heel erg angstig om flauw te vallen en moet morgen weer werken na een paar weken vakantie. Zou het een verband kunnen hebben? Dat ik mij onbewust druk maak over het weer aan het werk gaan?
Ja dat zou zeker kunnen, heb je ook het idee dat je wat sneller en hoger gaat ademen? Vaak als je je druk maakt, ga je hoger en sneller ademhalen, hierdoor kan je weer duizelig worden etc.
Ja, ik adem erg snel. Ik ga zo maar slapen en hopen dat het wegtrekt als ik eenmaal aan het werk ben.
Slaap lekker alvast en succes morgen met werken!
warm houden en misschien een oefening proberen van die link die hierboven ergens gepost is? Hopelijk is het snel wat minder
Ik had met deze symptomen inderdaad een blaasontsteking. Dus zou het even laten testen
Ik bijt velletjes en ging bij 1 duim altijd ongeveer door met knagen tot de knokkel .
Het viel me laatst op dat er een soort bult onder mijn huid zit en daardoor zag ik ook dat de hele knokkel best dik is. En dat buigt niet zo lekker.
Doet niet echt pijn ofzo. Ik zit er nu al even (1.5 of 2 weken) niet aan maar het wordt niet minder. Wat kan ik hier (nog) aan doen?
Ik hoop dat foto in spoiler lukt.
Hmm zoiets heb ik ook eens gehad, bleek schimmel te zijn! Maar ik ga ervan uit dat de dokter dat ook had kunnen zien als het daadwerkelijk ‘gewoon’ een schimmel is…
Ik had dit ook altijd toen ik beet en volgens mij is het dan gewoon een beetje ontstoken. Ik deed er nooit wat aan eigenlijk.
Ik heb allemaal een soort kleine puistjes op m’n tong die ook pijn doen, vooral aan de randen zeg maar en ze zijn ook echt wit. Zit ook wat in m’n mondhoek en verder niks op m’n wangen/lippen. Wat moet is dit en wat moet ik doen? Kan niet zomaar even naar de dokter want studeer nu in het buitenland
Ik heb me laten prikken op pollenallergie en dit zijn de waarden voor dingen waar ik positief op heb getest:
Huisstofmijt 0,63
Bijvoet 1,02
Ruwe berk 7,98
Rogge 42,4
Timoteegras 83,5
Is dit allemaal op een andere schaal of zo? Want als ik al allergisch voor huisstofmijt ben met een waarde van 0,63, hoe extreem allergisch ben ik dan wel niet voor timoteegras? :’)
Edit: Oke laat maar heb het ff gegoogled (ja ja volgende keer eerst doen) en ja, ben daar gewoon erg allergisch voor haha, http://www.ishetallergie.nl/bloedtest3.asp
Zijn het aften? Volgens mij heb je dan vitamine tekort.
Zou kunnen maar als ik naar de plaatjes kijk zijn die van mij echt een stuk kleiner
Ik had ook altijd hele kleintjes! Probeer eens een paar dagen wat meer fruit te eten, misschien helpt dat
Oké, misschien ben ik super eigenwijs of onverantwoord bezig, maar ik word al 1,5 jaar niet goed meer ongesteld en ben hier nog niet voor naar de dokter geweest… Waar ik voorheen vrij veel bloed verloor, verlies ik nu echt maar heel weinig. Ook is het geen helder bloed en is het stroperig. Na de 5e dag ongesteldheid verlies ik nog een aantal dagen kleine restjes tijdens het plassen. Ik slik al jaren dezelfde pil en ik ben coeliakie-patient. Zou het verstandig zijn om de boel te laten checken?
Dankje @Krabsalade Ik heb het opgezocht.
Ben vandaag weer voor mn arm geweest en morgen kan ik weer bij de fysio. Zal eens met hen overleggen.
En volgende week idd bij het ziekenhuis nog een keer aangeven (vorige keer zeiden ze dat ze er niets meer aan konden doen, behalve wat ik dus al deed). En ook navraag doen idd voor dat apparaat of die poli.
En ik vind het echt lief dat je altijd zo uitgebreid reageert, ook als ik klaag <3 dankjewel!
@Krabsalade nee roken heb ik nog nooit gedaan. Hoge bloeddruk zit van wat ik weet ook niet echt in de familie. Wel heb ik recklinghausen en van wat ik heb begrepen komt dat daarbij wel wat meer voor?. Maar is die rusthartslag niet erg? Hoor altijd van andere waarbij die veel lager is. Bedankt Voor je antwoord trouwens
Nee sport niet haha. Ben best lui daarin . Ja hij is eigenlijk altijd zo hoog.