Twee vragen:
Mn vriend heeft last van stress, eet slecht en drinkt wel redelijk. Hij wil dit veranderen want hij heeft steeds kwaaltjes en is vaak ziek. Dat duurt dan extra lang omdat ie geen weerstand heeft. Heeft iemand een vitamine iets voor een weerstand boost. Uiteraard naast gezond eten en bewegen… alleen heeft ie nu weer buikgriep die al lang duurt, daardoor weinig zin in eten en daardoor krijgt ie natuurlijk ook weer 0 vitamines binnen om die buikgriep te verjagen. Beetje een vicieuze cirkel dus.
Dan mn andere vraag. Ik loop nu al 3 weken met nekpijn rond. De ene dag erger als de andere dag. Nu heb ik ook pijn aan beide schouder(gewrichten). Dit soort onverklaarbare pijntjes heb k vaker gehad (knie, elleboog, schouder etc), al werd het steeds minder. Heb wel eens gegoogled en dan kom k dingen tegen als artritus of reuma… ik ben veel afgevallen (dacht namelijk eerst dat het kwam door teveel gewicht ofzo op mn gewrichten) en heb nu een gezond gewicht. Opzich kon k er al die tijd wle mee leven maar nu ik last van mn nek en beide schoiders heb, slaap ik ook slecht. Geen houding ligt nog goed…