Ik vind dat niet nodig bij een menselijke fout waar hij zich echt kapot voor schaamde.
Normaal is het aangesloten op de leidingen, maar dat was kapot en kwam de monteur ook voor binnen toen ik net klaar was. Ze hadden bij wijze van improvisatie de jerrycan die normaal gebruikt wordt voor alcohol om de instrumenten mee door te spoelen de afgelopen dagen gevuld gehad met water en dat ging prima. Alleen was nu de assistente vergeten na de alcohol weer het water op te hangen.
Dat kan gewoon gebeuren, in mijn ogen.
Er bestaat wel verdovende gel voor in je mond, dus daar zou ik wel je huis- of tandarts voor raadplegen als je daar behoefte aan hebt.
Ik zou eerlijk gezegd wel bij je tandarts nagaan of hier een follow up voor is intern. In ziekenhuizen worden fouten ongeacht van schuldvraag altijd gemeld om er van te kunnen leren en eventueel protocollen aan te passen. Want nu is het redelijk goed gegaan, hoewel ik irritatie van je slijmvliezen niet niks zou noemen, maar de volgende keer ligt er misschien een klein kind in de stoel of iemand die medicatie slikt die niet samengaat met alcohol of een alcoholintolerantie heeft.
Waarom twijfel je daaraan?
Mijn vader zat ver onder de ondergrens en kreeg ook geen injecties
Ik ben verpleegkundige. Nog nooit opmerkingen over m’n helix /oorbellen. Als je op de OK staat doe ik altijd die muts eroverheen zie je niks van.
@Howth, je kunt toch ook eerst beginnen met de pillen en als dat niet werkt doorgaan met de injecties?
Injecties zijn ook geen pretje hoor, en als dat niet nodig is, dan is dat alleen maar fijn!
Ik ben altijd best heftig ongesteld, ook met veel slijm enzo (sorry als dit te TMI is). Ik kan soms echt maar een uur met maandverband + tampon en dan lek ik er al doorheen. Ik wil graag een spiraal laten zetten maar misschien dit bij de gynaecoloog laten doen want ik ben soms bang dat er iets mis is in mijn baarmoeder ofzo. Is dit een goede reden om gewoon voor te leggen aan de huisarts? Of zie ik spoken?
Ik denk misschien dat een bezoek aan de gynaecoloog om de oorzaak van die hevige menstruatie te onderzoeken geen kwaad kan, of een spiraal dan de juiste oplossing is hangt van de uitkomst daarvan af.
ugh ik vind dit een hele stomme vraag, maar heb er zo’n last van
ik heb al 2 weken enorme hoofdpijn, begint elke dag erger te worden rond een uur of 3 totdat ik ga slapen. Ik heb een kantoorbaan, niets veranderd in mijn voeding, slapen kan beter maar ook niets echt veranderd. Ik drink genoeg water, heb wel stress in m’n werk maar niet meer dan normaal. Ik heb eergisteren m’n scherm en telefoon aangepast zodat ze na 4 uur s middags wat gedimder zijn (geen blauw licht).
ik heb voor na m’n vakantie een afspraak met de dokter gemaakt, maar vraag me af of ik zelf nog iets kan doen/testen wat het zou kunnen zijn?
heb je een bril?
ik heb ook erge hoofdpijn als mijn sterkte niet goed meer is.
nee heb ik niet, ik heb een aantal jaar terug een test gedaan en had toen goed zicht, geen bril nodig. maar misschien is dat weer veranderd?
Je kan altijd voor de zekerheid even langs de opticien gaan om het te laten meten.
kan inderdaad geen kwaad om te testen, een aantal jaar kan snel gaan.
Heb je het ook in het weekend?
Ik heb een hele lange tijd injecties gekregen, maar ook die zijn niet ideaal omdat je dan hevige pieken hebt. Per toeval kwam ik bij een internist terecht die mij vertelde over hooggedoseerde b12 van de etos. Deze is zo hoog dat je, zelfs met bijna geen intrinsic factor in je maag, genoeg b12 opneemt. Sinds ik deze slik is mijn b12 echt stabiel hoog! Met deze dosering heb je geen injecties meer nodig, omdat er schijnbaar altijd een klein deel intrinsic factor in je maag aanwezig is.
Gedver ik heb een verstopte speekselklier en loop dus met een hamsterwang. Moet gewoon weggaan en in de gaten houden of ik geen koorts krijg (ontsteking) of als het aanhoudt kaakchirurg (?). In de tussentijd veel zuur eten wat de aanmaak van speeksel bevorderd. Dus heb al napoleon gekocht en citroen.
Mocht iemand nog een extreem zuur iets weten, ik hoor t graag. Wil er vanaf aangezien ik mn mond maar net 1cm open krijg
Bestaan die flesjes met die zure snoepdruppeltjes niet meer? Die haalde ik vroeger altijd bij jamin.
Die zure snoepjes van napoleon schijnen goed te werken! Mijn vriend was er toen met een dag weer vanaf na nonstop die dingen eten. Beterschap!
Alleen bij het lezen van de naam van die snoepjes al trekt alles in mn mond gewoon samen en loopt het water me letterlijk in de mond haha.
Hahaha jaaa echt. Vreselijke dingen. Maar wel effectief!