Heb je het ook in het weekend?
Ik heb een hele lange tijd injecties gekregen, maar ook die zijn niet ideaal omdat je dan hevige pieken hebt. Per toeval kwam ik bij een internist terecht die mij vertelde over hooggedoseerde b12 van de etos. Deze is zo hoog dat je, zelfs met bijna geen intrinsic factor in je maag, genoeg b12 opneemt. Sinds ik deze slik is mijn b12 echt stabiel hoog! Met deze dosering heb je geen injecties meer nodig, omdat er schijnbaar altijd een klein deel intrinsic factor in je maag aanwezig is.
Gedver ik heb een verstopte speekselklier en loop dus met een hamsterwang. Moet gewoon weggaan en in de gaten houden of ik geen koorts krijg (ontsteking) of als het aanhoudt kaakchirurg (?). In de tussentijd veel zuur eten wat de aanmaak van speeksel bevorderd. Dus heb al napoleon gekocht en citroen.
Mocht iemand nog een extreem zuur iets weten, ik hoor t graag. Wil er vanaf aangezien ik mn mond maar net 1cm open krijg
Bestaan die flesjes met die zure snoepdruppeltjes niet meer? Die haalde ik vroeger altijd bij jamin.
Die zure snoepjes van napoleon schijnen goed te werken! Mijn vriend was er toen met een dag weer vanaf na nonstop die dingen eten. Beterschap!
Alleen bij het lezen van de naam van die snoepjes al trekt alles in mn mond gewoon samen en loopt het water me letterlijk in de mond haha.
Hahaha jaaa echt. Vreselijke dingen. Maar wel effectief!
Je kan ook de aangedane speekselklier masseren richting het puntje van je tong, dan masseer je de troep eruit.
Van welk merk is het? Echt van Etos zelf? En hoe heet het?
Deze zijn ook zuur (heb alleen de groene geprobeerd) en zijn lekker klein en zacht dus makkelijk te kauwen. Ik koop ze bij de Ah maar volgens mij op meer plekken verkrijgbaar. De Jamin verkoopt ook Toxic Waste snoepjes en die zijn ook goed zuur, vooral de langwerpige moam-achtige snoeprepen (ook zacht).
ja jammer genoeg wel!
een mucocele? heb je dit advies van de huisarts?
mijn dochter heeft dit twee keer gehad, mijn vader ook en kregen dit advies van de huisarts. maar het ging niet weg.
je kunt ook naar de tandarts die heeft meer verstand van monden. deze zei ook dat ze niet vanzelf weggaan(als je ze twee weken hebt)
dus beiden zijn in het ziekenhuis geopereerd. door de kaakchirurg. (mond kaak en aangezicht chirurg heet dat tegenwoordig) die maken een klein sneetje en halen de speekselklier eruit.
dus misschien ook even de tandarts bellen? die mogen ook doorverwijzen.
mijn vader beet er snel op, en het mag echt niet zomaar open gaan.
Die ken ik niet maar zal eens speuren in de supermarkt. Thanks iedereen voor de zure snoeptips (ik hou niet van snoep haha wat een grap). En @Madam-Mikmak nee het is geen cyste. Het zit in mn wang maar is verstopt/ontstoken.
Zit mn wang steeds te masseren in de hoop dat het helpt… wat een stom iets is dit zeg!
Dus geen plekje met onderhuids opgehoopt speeksel? Ok my bad!
Ah ik heb dit nu en moet morgen naar de dermatoloog om hem weg te laten snijden. Hadden je vader en dochter er na de ingreep nog veel last van qua pijn en eten enzo?
Ik heb gelezen dat jij eerder een spiraaltje had en dat die afgestoten is toch? Het zou misschien kunnen komen door het wisselen van anticonceptie, van pil naar spiraal en vervolgens weer naar de pil. Hormonen kunnen hier invloed op hebben, net als je menstruele cyclus. Als je verder geen klachten hebt als jeuk, nare geur etc. zou ik het even aankijken. Ik denk dat het vanzelf weer over gaat!
Nee geen last van pijn! Mijn dochter heeft zelfs geen pijnstilling nodig gehad. Het is wel irritant de hechtingen en dat je wat voorzichtig moet zijn.
Ik zal morgen even een foto maken van het potje. Het is inderdaad van etos zelf en dan moet je de ‘b12 1000ug hooggedoseerd’ hebben. Er zitten 120 tabletjes in. Ik slik er elke dag 1 en zijn soort platte paracetamollen als grootte. Ik zweer er echt bij en ken ook andere mensen in mijn omgeving met dezelfde situatie, die nu ook geen injecties meer hoeven.
Ik zit er al een hele tijd mee maar durf niet zo goed naar de huisarts te gaan. Sinds een paar maanden heb ik bultjes tussen mn vagina en anus. Het jeukt niet en heb er geen last van verder maar omdat ik deze tot een paar maanden geleden niet had vraag ik me toch wel af of het iets kan zijn. Toevallig iemand die dit herkent of iets dergelijks?