Hee,
Wat fijn dat je nog op me reageert en vooral dat jij zelf van de klachten bent afgekomen (je hoort ook dingen over een constant blaaspijnsyndroom en dat is echt mijn nachtmerrie).
Mijn Mirena is er nu ongeveer een maand uit en het gaat langzamerhand beter. Volgens mij heb ik na de laatste AB een schimmel opgelopen. Ik heb twee keer een anti schimmel tablet gehad waardoor het een heel stuk verlicht is, maar nog is m’n blaas/ plassen niet compleet lastenvrij.
Nu heb ik het vorige week toch op kweek laten zetten en nu kwam eruit dat er in mijn urine een bacterie zit die normaal in je luchtwegen infecties veroorzaakt. De assistente denkt dat het een foutieve kweek is dus ik moet Maandag terugbellen nadat zij het lab heeft gesproken, maar het zou wel verklaren waarom er nooit wat werd gevonden met de dipstrip en waarom vorige AB niet hielpen.
Ben het met je eens trouwens dat je soms goed voor jezelf moet opkomen; heb het gevoel dat mijn huisarts me inderdaad ook zat is. Maar ik denk maar zo; ik loop constant met de klachten en hij heeft maar 30 minuten last van me dus ja.
Hopelijk weet ik binnenkort meer en kunnen ze het voor altijd oplossen, loop nu 3 maanden met constant klachten dat is wel irritant.

ik heb nu geen koorts ofzo, maar moet ik dan monitoren of is het al te laat voor mij?