Het grote medische vragen-topic

Ik heb een test gedaan en ben zwanger! Binnen een minuut al 2 superduidelijke strepen

70 likes

yaaaaaaaaaaaayyyyyyy ik zat het me al af te vragen! Gefeliciteerd! :tulip::tulip:

2 likes

Gefeliciteerd!! Mooi begin van 2019!

1 like

Is een puist onder een moedervlek erg? :flushed: Ik heb voor de 2de keer in korte tijd (denk ik) een puist onder een moedervlek zitten. Althans ik ga er vanuit dat het een puist is want het is een beetje dik en doet pijn.

Gefeliciteerd!!

1 like

In fases word ik erg misselijk van (koud) drinken. Niks lijkt dan te helpen; langzaam drinken, snel drinken, het drinken op kamertemperatuur laten komen etc. Het is zelfs zo erg dat ik er soms van moet overgeven, voornamelijk als ik daarna (snel) de trap op heb gelopen. Er zit dan nog geen 5 minuten tussen het drinken en het overgeven. Is er iemand die dit herkend? Toch maar eens mee naar de dokter gaan.

Gefeliciteerd! :tada::tada:

1 like

Wat leuk! Gefeliciteerd!

1 like

Voor kerst al naar het oogziekenhuis geweest en een hoornvlies beschaving en nu word ik wakker met een dik oog en een dikke lip. Happy new year :ok_hand:t3:
Vraag me af of het oog met dit te maken kan hebben, en heb aan die kant ook een zeurende piercing, misschien alles bij elkaar ofzo?

Ik moet een MRI
Nek en hoofd. Iemand tips? Om het zo plezierig mogelijk te maken?

Vragen om een lekker muziekje, ogen dicht en je eraan overgeven. Ik vind de MRI een heel rustgevend geluid en kon dan ook niet wakker blijven terwijl dat wel moest :face_with_hand_over_mouth:

@Merel @Goldenmilk Ah Tnx! Ontspannend dus, Haha geeft goede hoop!
Warme sokken, check!
Ik heb van die bh tops. Die doenik die dag wel aan.
Oh ja jeuk hahahaha zelfde als je aan het afwassen bent. Jeuk aan je neus en natte handen!

1 like

En als het eng vind. Al met je ogen dicht de tunnel in gaan en 0as open doen als je eruit gaat.

1 like

Nou, ben niet bang voor kleine ruimtes gelukkig.
Ik wil altijd alles zien :grin:

1 like

Okeee… ik heb de afgelopen dagen heel veel kramp en pijn in m’n buik voordat ik naar het toilet moet (voor part II). Zo erg veel steken, kramp en het liefste ga ik direct van het toilet af wat de pijn uiteindelijk verergerd. Ik heb een afspraak gemaakt bij de dokter en kan gelukkig vanmiddag langs, maar oh mennn wat is dit pijnlijk

oke dat scheelt wel hoor! Maar er valt niet zoveel te zien :stuck_out_tongue:

1 like

Nu twijfel ik heel erg of ik de vraag al eens gesteld heb, of dat ik het me verbeeld (kon niet zo snel vinden).

Ik ben eigenlijk al sinds afgelopen zomer verkouden, veel niezen en verstopte neus. Als ik mijn neus snuit zie ik regelmatig gele klodders. Is het verstandig om naar de huisarts te gaan, ik zou namelijk niet weten wat de huisarts er mee kan doen. Of gewoon lekker laten gaan en niks aan doen?

Is je helm beschadigd? Het klinkt zeker als een hersenschudding.

Als je ongerust bent, kan je misschien beter de huisarts even bellen (al is het maar gewoon even voor advies?) Die hebben ook alle medische informatie die er is van je dochtertje en ik weet uiteraard niet waar het over gaat, maar als het een jong kindje betreft zou ik liever toch even contact opnemen met je eigen arts. Medisch advies over het internet is soms wel handig, maar het is vaak wel belangrijk om iemand echt te zien en/of alle informatie te hebben en ik denk met name met een jong kindje. Sorry als dit ongevraagd is.

7 likes

Maar ik wil niet moeten plassen hahaha
Er staan een uur gepland voor twee MRI’s
Of zou dat tussendoor ook kunnen :slight_smile:

Ben wel blij met de MRI denk dat dat wel goedkomt de spanning blijft de uitslag