Beetje persoonlijk zo, maar is het niet het terugkomen van herpes? Dat blijft levenslang toch? Ik heb ook wel eens bultjes daar (bulten) maar dat zijn (geloof ik) niet per se ingegroeide haren maar ontstoken zweetkliertjes.
Ja dat kan ook wel. Ik weet het niet. Ik heb ook inmiddels zoveel gelezen en ik voel allemaal pijntjes (omg op mezelf ik ben normaal helemaal niet zo hypochonder) dat ik denk dat ik van alles heb. Irritant
Mijn middelste kind had pas keelontsteking en kreeg ook antibiotica! Advies is meestal wel even aankijken tenzij ze erg veel last hebben bij eten/drinken enzo.
Iets ouder, maar mijn dochter heeft op 1 jarige leeftijd ab gehad voor een keelontsteking destijds. Als ze er echt ziek van zijn, geef ik het zeker wel. Maar dat is natuurlijk iets persoonlijks!
Ik weet wel dat keelontsteking veel vaker een virus is en geen bacterie. Antibiotica werkt niet tegen virussen.
Hangt af hoe erg ziek hij erbij is. Bij aanhoudend koorts of juist weer koorts ontwikkelen na aantal dagen koortsvrij te zijn geweest is wel suggestief voor een bacteriële infectie. In dat geval is antibiotica wel op zn plek. Ik begrijp het wel dat je niet de kleine meteen een antibiotica wil geven, maar soms is het wel nodig. Van mijn collega kinderarts kreeg ik zelf de tip (Mn kleine is 2 en heeft al 3 kuren antibiotica gehad ivm infecties) om het te combineren met probiotica.
Ik heb t idee dat ik netelroos heb…
Bultjes die spontaan komen opzetten en ontzettend jeuken… slik cetirizine 10mg wat wel helpt… maar pff ik word er gek van. Lijkt wel of ik door de brandnetels ben gelopen
Ik heb dit ook best vaak. Hoe lang blijven ze zitten?
Late reactie. Heb je ook een bitje eerst gehad voor het knarsen of direct botox? Betaal je dat dan zelf of wordt zoiets vergoed door de verzekeraar bij een plastisch chirurg in het ziekenhuis? Ikzelf klem mijn tanden in de nacht waardoor ik ook veel nekklachten en hoofdpijn heb. Ik heb nu een bitje maar die haal ik er elke nacht uit onbewust, dus is helaas nog niet de oplossing. Alhoewel hoofdpijn en nekklachten wel al minder zijn.
Uhm, meestal wel een aantal uur, weet het niet precies…
Ik probeer uit voorzorg telkens zo’n tabletje in te nemen, want word 's nachts soms ook wakker van de jeuk.
Ben hier ook wel benieuwd naar eigenlijk
Yes ruim 20 jaar een bitje! Maar die knarste ik kapot of ik deed 'm uit in mijn slaap. Ook speciale fysio geprobeerd, zelfs nog eens hypnose haha. Niks hielp dus intens blij dat dit voor mij werkt. Ik moet de botox zelf betalen maar er zijn aanvullende verzekeringen die het wel vergoeden bij verwijzing van je tandarts!
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt dat er is mis gegaan. Je bent met een nieuwe strip begonnen op de eerste dag?
Ik heb ook zoiets gehad, ik kreeg van de huisarts uiteindelijk een zware antibiotica in poedervorm die alles zou moeten killen, dus geen doorverwijzing gehad. Maar ik weet hoe je je voelt! Ik blijf ook vaak emmeren met blaasontstekingen. Ik hoop dat de uroloog meer voor je kan betekenen.
https://www.thuisarts.nl/anticonceptiepil/ik-ben-pil-vergeten
Het eerste filmpje even kijken.
Ik heb sinds gisteren allemaal hele kleine bultjes op mijn handpalm, die onwijs jeuken. Via google kwam ik niet echt tegen wat het kon zijn. Hebben jullie een idee? En hoe kan ik er vanaf komen? Foto in spoiler!
Eczeem, er zijn zoveel soorten! Deze heb ik ook.
De bultjes drogen uit en dan gaat het vervellen.
Kan contacteczeem zijn.
Ik weet ook niet waardoor het komt. Maar ik smeer drie dagen hormoonzalf en het is weer weg. (Tig allergietesten gehad)
Ohh oke! Voor hormoonzalf moet je naar de huisarts gaan, of is dat niet nodig?
Ohh goeie om met ijsblokjes te koelen! Heb nog wel zo’n icepack liggen
Ja hiervoor toch even langs de huisarts als dit vaker voorkomt.
Zou ook weer zo weg kunnen gaan hoor!