Ik knijp nooit in de onderkant en draai er niet mee om m vacuüm te laten trekken want daar kan ik ook niet bij zeg maar. Eruit halen gaat, vind ik, het makkelijkste op de wc en dan een beetje persen alsof je gaat poepen, dan kan ik net het steeltje pakken en trek m er zo een stuk uit. Soms trek ik iets te hard en schiet ie ineens los, wat een bloedbad in de wc wordt, soms trek ik m precies ver genoeg zodat ik in de onderkant kan knijpen en het vacuüm verbreekt en hij er makkelijk uit gaat.
De eerste keer probeerde ik m eruit te halen onder de douche en dat werkte voor geen meter, kreeg echt stress en dan gaat het al helemaaaaal niet, dus zou even kijken wat voor jou een fijne positie/plek is. Probeer vooral niet te stressen want dan lukt het dus niet, maar als het de eerste keer onder de douche/op de wc niet lukt zou ik gewoon even een kwartiertje wachten en het daarna anders proberen.
In het begin is het echt een beetje gekut (🥲), maar je word er al snel handiger in als je eenmaal door hebt wat een fijne plek/positie is.