Het GTST-topic

Haha ja dat vroeg ik me dus laatst ook al af toen ik haar met haar telefoon bezig zag

1 like

Misschien stuurt ze alleen smilies. Die zeggen ook heel veel toch :nerd_face:
Ik zat net gister te denken dat we sowieso niks meer gaan zien van dat ze niet kan lezen en schrijven nu ze echt met Anton is

1 like

Misschien een spraak memo?

Heeft iemand de gtst “mini film” al gezien?

spoiler

Ik vond het weer zo typisch gtst. Meisje valt van een sneeuwscooter - ligt ineens onder een lading sneeuw - ligt daar een paar uur, al dan niet uren - vriest niet dood - wordt vredig uit haar slaap gehaald door amir die haar opwarmt - is uiteraard verlamd (zoals iedereen is geweest in meerdijk) :exploding_head:

En vervolgens weeer een ongeluk bij een bruiloft. Hoe vaak gaan ze dat nog doen?

2 likes
Spoiler reactie met spoiler

Ja… mensen moeten gewoon niet met Amir Trouwen. Kost je je leven waarschijnlijk. Ennn die dame in de rolstoel is wat van plan toen hij haar omhelsde vertrok haar hele gezicht vol met haat…

2 likes
spoiler mini film

Ik heb m gister ook gekeken. Konden ze nou echt niks beters verzinnen dan weer een ongeluk op een bruiloft van Amir? En die vrijgezellenfeesten waren ook zo awkward allebei

1 like

Wat ik heb geleerd van gtst: op een bruiloft is de kans om dood te gaan 90%.

12 likes

Ik bedenk me net: hoe raar was het eigenlijk dat Rikki ineens terug kwam voor Rick, maar ze letterlijk geen woord heeft gezegd?

2 likes

Waarom ligt er nog sneeuw?

April doet wat-ie wil

1 like

hmm…

1 like

Ik ben moe van Romy en Sjors

5 likes

Zo ergerlijk dat Sjors niet gewoon een filmpje maakte van Romy, dat is het enige bewijs wat ook maar een beetje geloofwaardig is. En ze heeft al 2 kansen gehad.

3 likes

Hahah jaa inderdaad

1 like

Maar echt, ze was wel handig genoeg om een foto te maken toen ze Amir wilde vrijpleiten uit de gevangenis

1 like

Wie volgt hier die stories op Instagram?

Ik heb ze tot nu toe wel allemaal gezien, maar vind het echt irritant.

Ik vind het ook niks @Sam.so.niet @Superheroes

1 like

@Twijfelaar

Ik vind het ook super irritant. Je mist ook heel snel iets, want na een dag is het er af.

Ik ging even kijken op hun instagram maar ze hebben het wel vastgepind (heet dat zo?). Maar alsnog vind ik het tot nu toe niks. Waar komt Charlie/Valentijn opeens vandaan. Wat is er met Nick? En hoe kent Lana Charlie/Valentijn?