Het GTST-topic

Zou die verhaallijn van Romy duren tot aan de cliffhanger? Ik ben het nu wel al zat.

2 likes

Kijk je op televisie of op videoland? Want ik heb de indruk dat op videoland de verhaallijn er wel een klein beetje op zit, maar ben nog niet zeker. Vond het echt veel te lang duren

Ik kijk op Videoland. Lijkt inderdaad een einde aan te komen gelukkig.

Ben Kimberley ook wel zat met al die bemoeienissen, ik vind dat zo’n clichématige manier om iemand zijn relevantie in een serie terug te laten krijgen

4 likes

Weet iemand waar dat geelachtige panterprint pak vandaan komt van Kimberley, in de aflevering van 31 mei?

Zozo, wat wordt er een indruk gemaakt op ‘Vic’. Vic wil je koffie? Wil je strip poker spelen? Maar Vic lijkt 12 jaar oud.

9 likes

Zullen er het even hebben over de Rick-Daan-auto scène :joy::joy::joy:

4 likes

Nou was toch mega realistisch? Ik bedoel dit gebeurd op iedere hoek van de straat. Ben enorm blij dat ze hier de aandacht voor hebben gevraagd.
Man man man man
Ze weten van gekheid niet meer wat ze moeten verzinnen.
Ik kijk vooruit en het wordt er niet beter op.

3 likes

Ik vind Zoe heel erg vervelend. Kan zij alsjeblieft weg?

1 like

Goed nieuws voor jou!

2 likes

Oeh yes! Bedankt voor het goede nieuws haha :grinning:

1 like

Mogen alle pubers svp ook weg? Valentijn mag weer linea recta naar Curaçao

6 likes

Echt he, heb de laatste tijd ook echt vaak het idee dat ik naar een tienerserie kijk. Vind die verhaallijn ook niks. En die Rover is sinds de nieuwe Rover ook maar een ellendig joch.

1 like

vind het wel echt jammer dat aysen weggaat, samen met ludo toch wel 1 van mn favorieten

4 likes

Ik ben het er ook niet mee eens dat Aysen weggaat maar de verhaallijn loont zich er nu wel naar, al is dat vast ook bewust zo geDaan. :crazy_face:

2 likes

Ik vind het ook wel echt hoooooogste tijd dat laura er eindelijk eens een eind aan draait bij gtst, of ben ik daar de enige in?

Ja die nieuwe Rover is een draak. Vorige Rover had wel leuke kanten. Maar dit egoïstische jong past wel bij Lana eigenlijk.

Rover is echt een kutjong en ik vind het zo raar dat ze zijn karakter hebben veranderd. Maar ja, ik ben er achter gekomen dat ik hem sexy vind en ik ben dertig jaar.
Voor de rest erger ik me vooral aan Janine en haar naïeve pusherige gedoe.

1 like

Voor diegene die via Videoland kijken. Hebben ze een nieuwe camera ofzo? Ineens super helder en strak beeld!

Ik ben erachter dat Rover als personage een kwal is maar dat hij op Instagram toch best leuk overkomt, dat is nou wat ze een dark crush noemen eheheh :no_mouth::smirk:

1 like