Het GTST-topic

Een iets langere uitleg (als je er nog op zit te wachten)
Amir is dus de biologische vader, maar hij heeft ook het kind ter wereld gebracht - Bing zat op dat moment vast in Maastricht voor Boks. En vervolgens ging hij achter Bing en Nina’s rug om steeds stiekem op zoek bij Max, die nog in de couveuse lag en noemde hem Ravi. Toen Bing een eerste ‘huidcontact’ moment had (baby lag op zijn blote borst) zag Amir dat en wilde hij dat ook heel graag, dus ging hij dat stiekem ook doen. En Bing betrapte hem daarbij, Amir probeerde het uit te leggen, en noemde Max toen ook Ravi, waarop Bing helemaal freakte.
Gevolg - hele hoop gesteggel en Nina schoof langzaam naar Amirs kant, dus toen ging Bing maar doen alsof ie het allemaal helemaal prima vond en ondertussen zette hij dit hele plan op.

Ik vind het wel typisch Bing, maar ze zijn zo ontzettend snel gegaan van vrienden en dankbaarheid naar dit, dat ik het wat ongeloofwaardig vind. Als ze nu wat meer tijd eraan besteed hadden om te laten zien dat Amir echt te opdringerig bleef, ook nadat Bing het probeerde te accepteren en eerst wat minder drastische dingen probeerde… etc… Maar helaas, het leek echt wel van het een op het andere moment.
Aan de andere kant vond ik dat gorilla gedrag van beiden rondom die baby ontzettend irritant, dus misschien is het wel goed dat het zo snel ging :stuck_out_tongue:

1 like

Ah, duidelijk! Thanks! Ergens snap ik het wel, maar het is wel weer een beetje too much drama, maarja! Dat kunnen we verwachten bij een soap haha

Jee dat huilen van Zoe vanavond was wel heel erg nep… ik dacht dat zij kon acteren :stuck_out_tongue:

Ik ben zo klaar met Lana en Q. Ten eerste nul chemie tussen die twee maar echt vet irritant wat Lana nu doet om Q hier te houden.

Ik kijk het af en toe nog maar snap wat je bedoelt.
Alsof ze aan amateur toneel doen… ik weet niet wat het is…

2 likes

Ja, je kan zeggen wat je wil maar als er zulke amateurs verschijnen dan valt toch ineens op hoe goed de rest eigenlijk acteert :crazy_face:

1 like

Ja… moet wel zeggen dat ook mensen van de oude garde af en toe een slechte periode hebben.
Zag laatst Jeff weer en dacht echt laat die man gewoon lekker weg blijven .

Ja maar was dat de acteur, of de belachelijke verhaallijn die hij had?

Ik vind het de laatste tijd toch wel weer leuk om te kijken. Tijdje geleden wilde ik nog afhaken…
Maar die Tiffy he, waar slaat het op dat zij altijd Willen zegt in bijvoorbeeld deze zin: wil ik jou vandaag helpen?

1 like

Ik denk een combi van die twee dingen.
Hij zit ook in een clip van André Hazes en hij doet daar ontzettend vrolijk en dat is zo vreemd om te zien.

Samenvatting

Ik vind het zo leuk dat ‘de Beer’ en Hein terug zijn :D. Nu Hafkamp nog.

Edit: ik weet niet waarom hij nu een oud bericht quote?

Ik vrees dat ze niet lang blijven :joy: Maar ook niet lang wegblijven :joy:

Wooow lekker clifhangertje wel op de donderdag (Videoland) :blush:.
Ben benieuwd of er nieuwe scriptschrijvers zijn ofzo, want ze zijn echt lekker op dreef! :star_struck:

1 like

Kijkt er iemand vooruit op videoland? Heb net de afl van volg wk maandag gezien, spannend!!!

1 like

Ja nou idd!

Ik ben Amir echt helemaal zat. Dat gezeik steeds, eerst met Bing nu met Sjors. Zeiksnor.

4 likes

Ik ook… vind het zon klote jong.

3 likes

Oke ik kom weer verder zeiken maar die verhaallijn van Anton / Shanti / Linda / psychiater :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:
Shanti nu “ik kan steeds beter spellen… G E I L” ughhh kippenvel zo slecht.

Haha díeptepunt he. Wat een ellende.
En dat zij zo slecht kan lezen en dan begint anton met een superlastig bericht dat ze moet lezen. Uhm ja goed voor haar zelfvertrouwen :sweat_smile:

Hoe kan Chanti eigenlijk appen :upside_down_face:
Lana zegt “ik app Chanti wel even” maarehhh dat kan ze niet lezen toch.

3 likes