Het GTST-topic

Amir / de relatie tussen Amir en Sjors is ook zo vermoeiend. Continu dat zogenaamd principiële en dan weer boos op elkaar zijn dat de ander niet eerlijk is geweest.

2 likes

Doodvermoeiend idd, ook wel een beetje uitgespeeld. Als ik sjors was, was ik al 30 keer bij hem weggegaan.

1 like

Ja inderdaad, zo ongeloofwaardig ook om vrolijk verder te gaan met Amir na het drama met Romy

1 like

Ja pfff had meer verwacht

1 like

Moeten we het nog over deze cliff hebben of gaan we gewoon maar weer in september verder in dit topic? :joy: sjonge jonge jonge

1 like

Laten we in september maar verder gaan

1 like

Het was echt lachwekkend. Ben er nu echt over aan het denken om te stoppen met kijken. Maar waarschijnlijk zit iedereen in september weer voor de tv inclusief ikzelf.

Ik ben out of the blue ingevallen bij anderhalve week voor de cliff, maar kan iemand mij vertellen waar mijn idool Ludo is? Snap er niks van.

Ludo is al een tijd niet gesignaleerd, toen Nina in het ziekenhuis lag heeft Janine Ludo heel vaak gebeld maar kreeg geen reactie. (Nina was neergevallen toen ze iets had gegeten van een doos hapjes van een traiteur, bezorgd bij CS).

Daarna is er niet veel meer over gezegd, alleen dat Ludo niet reageert op telefoontjes. Billy de Palma is rond dezelfde tijd ook ineens verdwenen

Ik vind dit nou niet echt cliffhanger waardig

Vanavond een hele week aan afleveringen teruggekeken, maar ehhh… Wat?! Ik ben niet echt onder de indruk, behalve dan van

Spoilers

Alex die terug is en ineens heel veel om Aysen lijkt te geven? Maar aangezien Aysen na de zomerstop niet terugkeert duidt het niet op een liefdesverhaal… Jammer wel. Meer Alex, meer beter.

Nou ja, en Nina en Daan is ook wel even een dingetje hoor.

Wat ik vooral ontzettend raar vind aan deze laatste weken is de verhaallijn Rik - Zoë - Nabil. Zoë moest Nabil niet, Rik wilde Zoë niet, Nabil vecht wanhopig voor Zoë maar zij ziet hem niet staan, dan draait ze plots bij en wordt ze door hem ten huwelijk gevraagd, dan weer terug bij Rik, dan weer niet… Zij is toch op het vliegtuig gestapt zonder Nabil te kennen of ben ik nou gek? Ook Zoë keert niet terug maar ze is wel raar uit het verhaal geschreven, vind ik. Ja, ze hield van geld, maar ze is ook slim, dus dit is gewoon onrealistisch? Ook hoe ze daar ineens op het vliegveld staat. PFFFFFFFFFFF

Volgens mij heb ik een paar afleveringen niet gezien dus het kan zijn dat ik wat gemist heb. Want Nina in het ziekenhuis is ook aan me voorbij gegaan.

Over de cliff:

Huhhhh net de cliff gekeken maar wtf doet Ludo?? Heel vreemde verhaallijn. Ik denk trouwens dat Jojo diabetes heeft. Ze is misselijk, duizelig, moe en moet continue drinken. En Amir gaat vast niet dood, die zit nog niet zo lang in de serie en die gaan ze er denk ik nog niet uitschrijven. Echt hoe vaak ligt een personage uit GTST überhaupt gemiddeld in het ziekenhuis :joy:

1 like

Blijkbaar is er al een tijdje dusdanig veel kritiek op de (hoeveelheid) ongeloofwaardige verhaallijnen dat de schrijvers het ook weer over een andere boeg (moeten) gaan gooien (tot er ws weer geklaag komt dat het niet spannend genoeg is haha, die balans is nog wel eens zoek bij GTST :sweat_smile:). Vind het zelf de laatste tijd ook weer 3x niks iig.

Ja of zwanger omdat ze van die vreetbuien heeft gehad

1 like

Twee jaar? Voor mijn gevoel is het echt veel langer geleden al. Ik vind het wel jammer ook al vind ik dat de huidige Sjors het goed doet (het duurde wel heeeel lang voordat ik eraan gewend was).

Volgens mij is Inge ook een heel leuk en lief persoon in het echte leven trouwens. Ze is wel te vinden via Insta.

Ik zie net dat ze op hun Instagram al korte fragmenten hebben geplaatst van na de zomerstop. Ik zal niet spoilen.

Kijkt iemand Hartsvriendinnen trouwens?

Oooooeh heb na jouw bericht even gekeken! Die stories weet ik niet echt, kan me nog niet heel erg boeien. Maar die 3 voorstukjes zijn leuk :blush:

wat vind jij van nina en daan samen? Lijkt mij best leuk bij elkaar eigenlijk. En ben zo benieuwd wat tiffy en lucas dan gaan doen nu die gozer er niet meer is, flo? Ik was juist zo blij toen hij eiiiiindelijk eruit was, maar misschien komt hij ook wel weer terug?

Ik moet nog van de hele week GTST kijken maar ik heb er echt geen zin. Misschien moet ik er maar gewoon mee stoppen.

Ik heb vandaag de hele week terug gekeken en ik heb er weer van gesmuld.