Vanavond een hele week aan afleveringen teruggekeken, maar ehhh⦠Wat?! Ik ben niet echt onder de indruk, behalve dan van
Spoilers
Alex die terug is en ineens heel veel om Aysen lijkt te geven? Maar aangezien Aysen na de zomerstop niet terugkeert duidt het niet op een liefdesverhaal⦠Jammer wel. Meer Alex, meer beter.
Nou ja, en Nina en Daan is ook wel even een dingetje hoor.
Wat ik vooral ontzettend raar vind aan deze laatste weken is de verhaallijn Rik - Zoë - Nabil. Zoë moest Nabil niet, Rik wilde Zoë niet, Nabil vecht wanhopig voor Zoë maar zij ziet hem niet staan, dan draait ze plots bij en wordt ze door hem ten huwelijk gevraagd, dan weer terug bij Rik, dan weer niet⦠Zij is toch op het vliegtuig gestapt zonder Nabil te kennen of ben ik nou gek? Ook Zoë keert niet terug maar ze is wel raar uit het verhaal geschreven, vind ik. Ja, ze hield van geld, maar ze is ook slim, dus dit is gewoon onrealistisch? Ook hoe ze daar ineens op het vliegveld staat. PFFFFFFFFFFF
Volgens mij heb ik een paar afleveringen niet gezien dus het kan zijn dat ik wat gemist heb. Want Nina in het ziekenhuis is ook aan me voorbij gegaan.