Ja of zwanger omdat ze van die vreetbuien heeft gehad
Twee jaar? Voor mijn gevoel is het echt veel langer geleden al. Ik vind het wel jammer ook al vind ik dat de huidige Sjors het goed doet (het duurde wel heeeel lang voordat ik eraan gewend was).
Volgens mij is Inge ook een heel leuk en lief persoon in het echte leven trouwens. Ze is wel te vinden via Insta.
Ik zie net dat ze op hun Instagram al korte fragmenten hebben geplaatst van na de zomerstop. Ik zal niet spoilen.
Kijkt iemand Hartsvriendinnen trouwens?
Oooooeh heb na jouw bericht even gekeken! Die stories weet ik niet echt, kan me nog niet heel erg boeien. Maar die 3 voorstukjes zijn leuk 
wat vind jij van nina en daan samen? Lijkt mij best leuk bij elkaar eigenlijk. En ben zo benieuwd wat tiffy en lucas dan gaan doen nu die gozer er niet meer is, flo? Ik was juist zo blij toen hij eiiiiindelijk eruit was, maar misschien komt hij ook wel weer terug?
Ik moet nog van de hele week GTST kijken maar ik heb er echt geen zin. Misschien moet ik er maar gewoon mee stoppen.
Ik heb vandaag de hele week terug gekeken en ik heb er weer van gesmuld.
Mm met zoān berichtje kan ik natuurlijk niet stoppen met kijken.
Ik ben Harma beu
Niet normaal beu ja, pffffff, wat een verhaallijn van jan lul. En sjors en amir vind ik ook niet te doen. Ik zou heel graag gtst kijken en bepaalde karakters op mute kunnen zetten of over kunnen slaan.
Ben ik hier op de goede plek om mijn grootste geheim te onthullen? Dat ik dus elke dag GTST kijk hahaha. Bijna niemand om mij heen weet dit ghehehe. Ik heb zelfs videoland. 
Ik ook 
Ik denk dat ik dan alleen de familie Sanders zou kijken
.
Nou⦠die Valentijn ā¦
Ja true die zou ik skippen. Alleen Ludo, Nina en Janine. En af en toe een beetje Daan.
Ik vind Janine vaak ook bloedirritant. Ik zou ook wel naar Laura en Lucas kijken
Ik vind die relatie van Sjors en Amir echt zo ontzettend raar en passieloos. Ze zijn alleen maar aan het liegen en bitchen tegen elkaar?
Ik ben ook echt aan het wachten tot die uit elkaar gaan. Dan zal sjors wel weer met bing gaan, omdat nina met daan gaat
Ik ben nu aan het terugkijken en ik ben na 3 minuten al weer moe van Amir en Sjors
ik vind het echt niet om aaaaan te zien, wat een gezeik!!
Vind de nieuwe vriendschap tussen ludo en valentijn wel heel leuk trouwens