Het GTST-topic

Yessss eindelijk gaat Lana de laan uit

3 likes

Nee joh Nina naar Daan wat heeft ze nou bij hem te zoeken??

Uhhhh nou :drooling_face::woozy_face:

Ja, dat zeker. Maar qua personage weinig, vind ik.

In het echte leven heeft hij trouwens een relatie met Bertrie, in GTST de vriendin van Rik.

1 like

Ik vind hem eigenlijk eindelijk een ietsie pietsie meer inhoud/gevoel vertonen in de serie sinds hij verliefd is op Nina. Dus wie weet hoeveel leuker dat zijn personage gaat maken!

2 likes

Ik vind de Ludo - Valentijn verhaallijn erg aandoenlijk. Eigenlijk vind ik Ludo met zijn emoties rondom de situatie van Janine ook ‘mooi’.

2 likes

Ik ga stuk om die scùne met Janine en Linda aan de wiet
 Lang woord? Kort woord? En dat Janine er dan echt niet opkomt en zegt dat Ludo het zo ook wel snapt :joy:

2 likes

Ik heb net die van maandag en dinsdag gekeken
 ik snap ook echt niet dat die nou weer liegt over zijn rug. Alsof dat niet uitkomt. Ben eigenlijk elke verhaallijn wel zat, misschien als de cliffhanger niet speciaal is dat ik maar stop na de zomer.

Na Lana en natuurlijk nog steeds Amir, nomineer ik het nieuwe gezin voor een enkeltje exit Meerdijk. Dat gejammer van Julian met zijn aanstellerige gedrag heeft wel weer lang genoeg geduurd. Eigenlijk is Julian altijd ergerlijk, wanneer hij ‘een leuke man’ uithangt of Saskia wil bespringen bijvoorbeeld. Opa Henk doet alsof hij de leukste thuis is, maar de rol van grappige opa kan toch echt alleen Kraaikamp senior leuk spelen. Dolly de hond is nog de leukste van deze familie.

De verhaallijn van Ludo en Valentijn vind ik vermakelijk. En de zorgzame Lucas vind ik ook grappig.

1 like

ik was zo verbaasd dat Julians naam als Dzjulian wordt uitgesproken, ik dacht dat dat vroeger Julian was
 maar kan me vergissen natuurlijk

1 like

Volgens mij heb je gelijk. In mijn herinnering was het ook Julian

1 like

Videoland

Jaaaaa eindelijk! Dag Sjors! :wave:t2::wave:t2:

1 like

iemand gaat de serie uit

https://www.nu.nl/film/6036301/bas-muijs-tijdelijk-terug-in-goede-tijden-melissa-drost-vertrekt.html
Jaaaaaaaaa eindelijk doeiiii

1 like

Oke die zag ik niet aankomen!

In de afl van gisteren zegt Rik tegen Daan echt iets waarvan ik denk: que?? Iets van “Je hebt niks dan ellende gebracht sinds je in mijn leven bent gekomen.” Joe, en bedankt.

1 like

Videoland

Was ik de enige die Amir hierin best wel goed vond spelen :face_with_monocle:

1 like
Samenvatting

Nee! Hij deed het inderdaad best prima. Hoop alleen dat hij ook snel vertrekt. Een nieuwe liefde en zijn koppigheid trek ik niet.

1 like

kan je in een spoiler typen hoe ze de serie uit gaat?

Jazeker

Samenvatting

Ze wil naar Berlijn, naar Lana. Maar eigenlijk is het om weg te gaan van Amir. Want die zoen met Bing heeft wel eea losgemaakt mbt haar relatie met Amir
 Uiteindelijk biecht ze op van die zoen en vertrekt ze naar Berlijn

1 like
spoilert

nou had dat een paar jaar eerder gedaan. Jammer want op deze manier kan ze nog terug komen ooit natuurlijk.
ja mijn haat voor Sjors zit hoog

1 like

same

1 like