Ik kwam laatst die acteur die Amir speelt tegen op Bumble en ik dacht meteen: oh ja hij je er natuurlijk achter dat Sjors is vreemd gegaan dus nu is ie single
Haha, ik wilde eigenlijk reageren dat dat gek was omdat hij en Sjors in het echte leven ook een relatie hebben. Maar lees net dat dat vorig jaar april al is uitgegaan. Heb je een match met hem (weet niet precies hoe dat gaat met Bumble)?
Hahaha Oja dat was ook zo!
Nee ik had hem niet geliked haha, beetje te jong! (24 is ie pas )
Van mij had Sjors mogen blijven en mag Saskia eruit
Het enige waarvan je denkt dat het stabiel is, wordt instabiel ā¦
4x in dr week vanaf nu begreep ik?
Ja vanaf komende week 4x. Ik ben op videoland aan t kijken nu en er staat tot en met donderdag op
Ja mān hele ochtend ritueel naar de knoppen vanochtend
Hahaha je had 20 minuten tijd over zeker
Hahaha ja!! Ik kijk altijd met kopje thee enzo . Nu was ik verhit aan het zoeken
Maar hoezo dit dan?
Omdat ze opname stop hebben, dus om langer door te kunnen doen ze nu 4x per weekā¦
Nu weet ik pas dat dit corona echt heftig is. De enige keer dat gtst niet doorging herinner ik me was toen met de twin towers. 10jarige Lentex was boos jongen.
Ohhhhh oh nooo
āOf de opnames na de corona crisis worden hervat is niet duidelijkā
Ja denk omdat dat normaal hun zomer stop is toch? Acteurs zijn vrij in juni/juli ofzo dacht ik?
Ohh haha ik dacht het stopt forever. Was ook al bang dat ik tijd zou overhouden
Ik ben echt klaar met de verhaallijn van Bing en Nina.
Videoland.
Uit het voorstukje van morgen denk ik dat Tiffy zwanger is? Maar Stefano had zn broek nog aan toch?
Dat dacht ik inderdaad ook ja.