Ik zou het best wel “tof” vinden als ze met Shanti en Rik een fertiliteitstraject in gaan
Volgens mij is dat niet eerder gedaan… En dat is toch best een beetje taboe achtig onderwerp
Ik zou dat ook wel tof vinden! Al vind ik wel dat ze bij GTST een beetje beginnen door te slaan in het hele ‘medische aandoeningen’ op de kaart te zetten. Van diabetes en borstkanker tot nu koolstofmonoxide vergiftiging. Of zouden ze dit moeten doen als ‘maatschappelijk’ iets?
Omg oké dit is de soap waarvoor ik altijd keek
Jeetje, Ludo goes Peaky Blinders als hij dat schilderij staat te verbranden
@Ludo op de instagram pagina van GTST staat nu een geweldige GIF van jou (Ludo die glitters gooit) weet even niet hoe en of ik die kan kopiëren.
ik was even vergeten dat nu de zomerstop al is. Ineens kwam er in beeld dat het na de zomer pas weer verder gaat. Niet zo’n spannende cliffhanger als normaal, maar dat is logisch met het feit dat ze ineens moesten stoppen. Ik ben benieuwd wat we in het nieuwe seizoen gaan merken van het filmen met de maatregelen.
Ik vond de laatste paar afleveringen zo bijzonder. Wat was dat met die kikkers en banaantjes?
De kinderen van Nina en Bing waren weggelopen, heb je dat niet meegekregen?
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/artikel/5141941/ferry-doedens-door-gtst-op-non-actief-gesteld Byeeee
Oh jeetje, wat knullig om je zo uit te laten in een interview
Overigens: repetities en buitenopnames? Krijgen we na de zomer vooral buitenscènes?
Nu is het definitief
Ik wilde dit net komen posten. He gone again. Zou iemand de rol overnemen? Ik bedoel Lucas was natuurlijk net vader en speelde samen met Tiffy plus hij is onderdeel van de Sanders familie. Kan niet zomaar weg… En ik ben er nog steeds niet overheen dat Sjors toen zomaar is vervangen
Nee er staat: “Ferry draait nog tot eind november, zodat de makers het verhaal van Lucas Sanders tot een mooi einde kunnen brengen. De rol van Lucas Sanders wordt niet gerecast en we zijn hem dankbaar voor de rol die hij de afgelopen jaren heeft neergezet.”
Ohhhhh ik had je linkje niet aangeklikt want ik las het net via Insta en daar woddt dat niet gezegd. Nou oke is dat ook weer beantwoord.
31 AUGUSTUS WEER GTST IK KAN NIET WACHTEN
Ik begon Ludo bijna te missen
Same
Heerlijk, weer ouderwets rotzooi kijken.
Wat een verrijking van de komende kraam periode ! Kanniewachten:tipping_hand_woman:t3:
Vanaf wanneer zal het dan op Videoland komen? Ook pas volgende week?
Ja en je kan dan wel meteen vooruit kijken